Het 'normale' leven is nu echt begonnen.............

Jaja meiden,.... Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste werkdag op één plek gehad en vandaag de eerste werkdag op de andere plek... Nu lijkt alles echt voorbij: mijn zwangerschap, de bevalling, de kraamtijd en het genieten van mijn verlof.
Het lijkt alweer zo lang geleden na zo'n eerste werkdag. Mijn kleine jongen is niet die kleine (pasgeboren) baby meer. Op zolder staan al twee boxen met babykleding... Het is echt voorbij, het 'normale' leven is begonnen. Ik hoop het over een paar jaar weer mee te maken, maar ik vind het erg jammer. Zijn er meer met mij? Of zijn jullie blij met het oppakken van jullie 'normale' leven?
 
ja vindt het ook heel jammer dat het zo snel gaat zeker omdat ik weet dat het de laatste is dus ik het niet meer mee zal maken dus geniet nu extra de baby kleertjes zijn hier ook te klein ze heeft nu maatje 68 dus gaat hard
 
ja ik vind het ook jammer, ik ben alweer bijna 2 maanden aan het werk en rayen groeit zo verschrikkelijk hard. de kleinste maatjes heeft ie niet een maand aan gehad. ik weet niet zeker of dit de laatste was (heb nog een zoon van 2) maar ik ga er wel vanuit. desalniettemin geniet ik enorm van rayen en ik knuffel hem helemaal stuk. ik vind het niet erg om weer aan het werk te zijn, maar als ik mn jongens weer op mag halen weet ik bijna niet hoe snel ik dat moet doen!
 
Terug
Bovenaan