Het Ouders van Nu forum is vernieuwd!

Ouders van Nu Redactie

Administrator
Forumleiding
Hi Community,

Welkom op het vernieuwde Ouders van Nu forum! We zijn ontzettend blij deze verandering met jullie te delen, zodat we een nog betere community ervaring kunnen bieden. Of je nu een nieuwe ouder bent, in verwachting bent van je eerste kindje of al ervaren bent in het ouderschap, ons doel is om het Ouders van Nu forum dé plek te maken om in contact te komen met elkaar, kennis te delen, vragen te stellen en elkaar te ondersteunen tijdens deze mooie, maar soms uitdagende reis.

Waarschijnlijk heb je het al ontdekt, maar heeft ons vernieuwde forum een verbeterde look en een aantal nieuwe functies. Zo is onder andere het navigeren tussen de verschillende onderwerpen verbeterd, kan je snel en gemakkelijk een vraag stellen en reageren, is het inmiddels mogelijk om privéberichten te sturen naar elkaar en zijn een paar veelbezochte secties meer naar voren gezet, zodat je specifieke informatie en advies sneller kan vinden die relevant zijn voor jouw situatie. Er zijn natuurlijk nog veel meer veranderingen en kan je in de toekomst nog meer goede uitbreidingen verwachten.

Uiteraard zijn we ook erg benieuwd wat jullie als trouwe community van deze veranderingen vinden. Wat werkt er prettig en zijn er dingen die voor jullie minder goed werken? Zijn er bepaalde features die jullie graag willen zien? Laat het ons weten in dit topic, we lezen namelijk actief mee en proberen jullie feedback en suggesties zoveel mogelijk mee te nemen. Houd dit topic daarom in de gaten voor onze nieuwste ontwikkelingen rondom onze livegang.

Alvast ontzettend veel plezier op ons nieuwe Ouders van Nu forum!

Groetjes,
Team Ouders van Nu

image.png
 
Vorige keer kwam ik er pas achter dat er ook een app was, toen mensen gingen klagen over het verdwijnen ervan. Ik zie dat hij nu weer terug is, en je actief ervoor uitgenodigd wordt bij bezoek website.
 
ik mis idd ook de zoekfunctie... en ik kan niet meer zien op welke onderwerpen ik gereageerd na de komst van de nieuwe forum
 
Wat jammer zeg, het lijkt eerder een forum uit 2010 qua lay out, moet toch beter kunnen anno nu. Ik snap het forum ook niet, krijg als ik op peuter druk geen overzicht meer te zien zoals vroeger. Volgens mij plaatst er ook nauwelijks meer iemand wat.
 
Terug
Bovenaan