Het plaatsen van een bandje om de baarmoedermond

Hallo Mama's,

Ik ben bijna 17 weken zwanger en tijdens mijn controle van vorige week donderdag zag de arts dat mijn baarmoedermond een stukje open stond, heb in mei van dit jaar een vroeggeboorte gehad.
Moet morgen weer terug komen en hopelijk krijgen we positief nieuws.
Mocht er toch niks veranderd zijn, moeten we gaan overwegen om een bandje te laten plaatsen om de
baarmoedermond.
Zijn er hier mama's die dit ook hebben geplaatst?
Zou graag willen weten hoe jullie dit dan hebben ervaren.

Groetjes,
Bernice
 
heej meid,

Geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder had hetzelfde met haar baarmoedermond en die heeft 17 weken lang plat in het ziekenhuis gelegen... 31 jaar geleden hadden ze waarschijnlijk nog geen bandjes om het dicht te snoeren!

Vertrouw erop dat het zal werken... sterkte
 
heej meid,

Geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder had hetzelfde met haar baarmoedermond en die heeft 17 weken lang plat in het ziekenhuis gelegen... 31 jaar geleden hadden ze waarschijnlijk nog geen bandjes om het dicht te snoeren!

Vertrouw erop dat het zal werken... sterkte
 
heej meid,

Geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder had hetzelfde met haar baarmoedermond en die heeft 17 weken lang plat in het ziekenhuis gelegen... 31 jaar geleden hadden ze waarschijnlijk nog geen bandjes om het dicht te snoeren!

Vertrouw erop dat het zal werken... sterkte
 
heej meid,

Geen ervaring mee, maar mijn schoonmoeder had hetzelfde met haar baarmoedermond en die heeft 17 weken lang plat in het ziekenhuis gelegen... 31 jaar geleden hadden ze waarschijnlijk nog geen bandjes om het dicht te snoeren!

Vertrouw erop dat het zal werken... sterkte
 
hai dames,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik weet inderdaad als het bandje geplaatst wordt je echt rust moet nemen om te voorkomen dat het losgaat ofzo.

Maarja we blijven positief, moet vandaar naar het ziekenhuis, dus we hopen op goed nieuws.

Groetjes,
Bernice
 
Terug
Bovenaan