Het plaatsen van een bandje om de baarmoedermond

Hai Bernice,

ik heb na een aantal miskramen, vroeggeboorte 32 weken ,van mijn arts een bandje om de baarmoedermond gekregen .

Heb alleen maar positief ervaringen ,sindsdien heb ik inmiddels 4 maal een bandje gehad ze zijn allen naar tevreden term. geboren .met bandje ,36 daarna,37 dan 38wk en nu ben ik 36 weken ver wens jou prettige zwangerschap verder
 
@ ann ik ben vorige week donderdag, precies een week geleden opgenomen in het ziekenhuis, omdat mijn baarmoedermond nog openstond, ze hebben die vrijdag erna gelijk het bandje aangebracht om mijn baarmoedermond, heb gelukkig nergens last van gehad en heb nu 2 tot 3wk bedrust, moet 3 januari weer terug voor de controle, dus ben benieuwd en we hopen dan misschien gelijk te weten wat het geslacht is, ik ben dan 19wk zwanger.
@ azra zo dat is goed om te horen en lezen zeg, je bent zo voorzichting, nee tillen enz.. dat doe ik niet, heb hulp van mijn vriend en moeder en die doen het huishouden en wassen, schoonmaken enz.., maar fijn dat je al 36 weken bent zeg, wauwww, het gaat binnenkort gebeuren, spannend zeg, ik leef ook naar de bevalling toe, dus hoop dat alles zo goed mogelijk zal verlopen, bedankt voor je reactie!!

Groetjes,
Bernice
 
Terug
Bovenaan