Hoi Mup,
Nou, da's niet niks, jij hebt ook het één en ander meegemaakt met je 2 kindjes. Fijn dat het nu goed gaat met ze. En logisch dat ze je nu zo goed controleren en begeleiden.
Ja, bij mij was het ook niet fijn. Het was totaal onverwachts die vroeggeboorte, ik was nog aan het werk. Gelukkig ging het gelijk al heel goed met m'n dochter, ze had haar gewicht mee, ze woog 2230 gram en had gelijk 2x apgar-score 10. Dus erg goed.
Ze hoefde niet aan de beademing en heeft totaal 16 dagen in het ziekenhuis gelegen, waarvan 4 dagen in de couveuse.
Ze hebben niet kunnen achterhalen waarom ze zo vroeg kwam. Het zit wel enigszins in de familie. Mijn moeder is van mijn zus en mij 4 en 3 weken te vroeg bevallen en mijn zus is van haar oudste 5,5 week te vroeg bevallen. Maar gelukkkig vorig jaar vd 2e bij 39 weken bevallen. Dus hopelijk red ik deze keer ook de 37 weken.
Ik wordt ook goed gecontroleerd bij de gync. Nu is er afgelopen maandag helaas een te hoog glucose-gehalte vastgesteld in m'n bloed. Dus nu looop ik bij de internist en heb een dieet.
Nou, meid, ik hoop van harte dat je deze keer een goeie bevalling en daarna dus een mooie kraamtijd hebt. Dat zou fijn zijn.
Groetjes,
Angel