Het schiet al op.....

Angel wat goed dat je nu langer zwanger bent als bij je dochter! Nog even volhouden! En dat zou inderdaad vreemd zijn als je nu twee weken overtijd zou gaan! Hoe gaat het verder? Wat is toen de reden geweest van de vroeggeboorte? Hebben ze dat kunnen achterhalen? Dat moet ook een moeilijke tijd zijn geweest.... 8 weken te vroeg.... Ging/gaat het goed met d ´r?

Succes ermee!

Jeetje Belle, dat ze je 21 dagen over tijd laten lopen, wat enorm lang! Kan me voorstellen dat je daar echt niet op zit te wachten en hopelijk komt jullie frummeltje vanzelf en een beetje op tijd. Geniet van je verlof vanaf vandaag!

groetjes!

Hoi Mup,

Nou, da's niet niks, jij hebt ook het één en ander meegemaakt met je 2 kindjes. Fijn dat het nu goed gaat met ze. En logisch dat ze je nu zo goed controleren en begeleiden.

Ja, bij mij was het ook niet fijn. Het was totaal onverwachts die vroeggeboorte, ik was nog aan het werk. Gelukkig ging het gelijk al heel goed met m'n dochter, ze had haar gewicht mee, ze woog 2230 gram en had gelijk 2x apgar-score 10. Dus erg goed.
Ze hoefde niet aan de beademing en heeft totaal 16 dagen in het ziekenhuis gelegen, waarvan 4 dagen in de couveuse.
Ze hebben niet kunnen achterhalen waarom ze zo vroeg kwam. Het zit wel enigszins in de familie. Mijn moeder is van mijn zus en mij 4 en 3 weken te vroeg bevallen en mijn zus is van haar oudste 5,5 week te vroeg bevallen. Maar gelukkkig vorig jaar vd 2e bij 39 weken bevallen. Dus hopelijk red ik deze keer ook de 37 weken.
Ik wordt ook goed gecontroleerd bij de gync. Nu is er afgelopen maandag helaas een te hoog glucose-gehalte vastgesteld in m'n bloed. Dus nu looop ik bij de internist en heb een dieet.

Nou, meid, ik hoop van harte dat je deze keer een goeie bevalling en daarna dus een mooie kraamtijd hebt. Dat zou fijn zijn.

Groetjes,
Angel

Hoi hoi,

Ik ben inmiddels ook de 37 weken gepasseerd (37+2). Inderdaad wel spannend dat het nu ieder moment kan gebeuren. Wat mij betreft mag het na het weekend ook wel gebeuren. Ik heb er dan 2 weken verlof opzitten en ben er helemaal klaar voor. Maar het is toch maar afwachten. Wie weet duurt het nog 5 weken. ben inderdaad ook wel benieuwd wie de eerste is die bevalt. Iedere keer als ik op het forum kijk kijk ik direct of er al iemand is bevallen. Nog steeds niet, maar het kan nu toch niet lang meer duren???

Groetjes, Miranda

Jemig wat een verhalen meiden.. Fijn dat alles goedgekomen is.
Ik vind het ook enorm spannend wanneer de eerste baby('s) geboren worden hier. Dacht dat ik zelf wel een van de eersten zou zijn omdat het een tweeling is, maar volgens mij zitten ze prima en kan het nog wel even duren. Ik hoop in ieder geval de 36/37 weken te halen (ben nu 34+5). Gelukkig lijken ze qua gewicht (blijft een inschatting die groeiecho's) heel goed op peil te blijven, afgelopen maandag zaten ze allebei over de 2000 gram, dus dat is lekker. Als ze minimaal 2500 zijn dan ben ik helemaal tevreden!
Ik zit ook bij het juni-forum mee te lezen omdat ik die bevallingsverhalen zo mooi vind. Maar ook daar zitten nog een paar mensen met smart op een bevalling te wachten..
Succes allemaal met de laatste loodjes, hopelijk blijven de kids in ieder geval tot 37 weken binnen!
groetjes, Rudy

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... het schiet zeker op zeg....
Ik merk hier dat niet alleen bij mij, maar ook bij de rest die al een kindje heeft de vergelijkingen komen van de vorige keer (keren).
Ik heb een zoontje van 4 1/2 en die was 3 dagen te laat...
Heel stiekem hoop ik toch echt dat dit wondertje niet zo lang op zich laat wachten.
Ik ben nieuwsgierig... ben moe... kan niet vooruit... kortom... laat maar komen!!!

Morgen ben ik 36 wkn. Nog minimaal 1 weekje op zijn plekkie blijven en dan mag ik thuis bevallen wat ik heel graag wil.
Ik ben er ook nog niet klaar voor... nog een paar kleine dingen regelen...
Probeer dit weekeinde toch wel zover te zijn dat alles er klaar voor is...
Het kan tenslotte ook gewoon te vroeg komen.

Idd, nog helemaal geen baby's hier op het forum... Of misschien wel al een geboren, maar nog niet gemeld hier... dat zou natuurlijk ook kunnen.

Nou meiden, we tellen met zijn allen af....
Tot gauw

Grtjs,
mama Peet

Ik ben 34 weken en deze week met verlof gegaan maar wat mij betreft zou het best iets eerder geboren mogen worden omdat ik het toch ook wel zat begin te worden. Die dikke buik is loodzwaar en nu met een kind er bij vind ik het toch wel iets pittiger dan als je nog niks hebt rondlopen, dan kun je nog eens even lekker relaxen op de bank of even gaan slapen! Vanmorgen was mijn zoontje al om 5 uur aan het spoken en dan baal je wel dat je niet even kunt blijven liggen omdat je dan toch uit bed gaat want lekker liggen doe je toch niet meer. Mijn zoontje kwam 9 dagen te laat dus ik verwacht niet dat deze baby eerder gaat komen maar je weet het natuurlijk nooit!  Ik zal die kroelende baby in de buik wel gaan missen na de  bevalling maar aan de andere kant zal ik ook blij zijn als ik mijn lijf weer terug heb!

Groetjes en suc6 met de laatste loodjes allemaal!

Puk  

Mijn man zegt ook "jij gaat die buik met de baby's nog missen!", maar op dit moment kan ik niet wachten tot ik weer normaal kan liggen/zitten/lopen/bukken etc... Ik heb door de tweeling dan ook wel een megabuik. Denk ook wel dat ik dat speciale gevoel van beweging in de buik zal missen uiteindelijk, het is toch een bijzondere ervaring om te beseffen dat er 2 minimensjes daar groeien.
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan