owww ik reageer ook weer even, want ik heb gisteravond weer wat met Birgit gehad waar ik me nog schuldig over voel :-S
We gingen dus naar de ikea, eerst even ballen eten en daarna snel de spulletjes kopen waarvoor we er kwamen..
Birgit wordt na 30 min verschrikkelijk in die winkel omdat ze zelf wil lopen.. maar t laatste stuk moet ze toch echt in de buggy, met al dat servies en losse spulletjes.
Uiteindelijk konden we eindelijk de winkel uit en ze liep weer los, maar ze was helemaal druk en moe en ging alle kanten op, dus ik zeg: Birgit geef mama nu een hand want bij de auto's is het gevaarlijk! (ik had in de andere hand spullen) en ze werd boos en wilde los en ging trekken etc.. dus wat doe ik (SCHAAAM) ik til haar aan 1 armpje op (ze is heel sterk hoor) en liep zo een paar meter, maar toen voelde ik knak.. Ze reageerde niet hoor, had geen pijn etc dus niets aan de hand, maar ik dacht bij mezelf hoe slecht dat eigenlijk was wat ik deed en dat haar armpje wel uit de kom had gekund...
Dus t schaamrood staat me nu nog op mijn kaken!
Maar we waren haar gewoon even ZO zat, dat ik haar gewoon in de auto wilde zetten, en op de parkeerplaats is t gewoon gevaarlijk.. maargoed een heel verhaal, echt slecht ben ik he!