het spijt me...... snif snif...

Hallo meiden,

Op één of andere manier voel ik me schuldig dat ik jullie allemaal naar het naars van gisteren heb laten kijken. Mijn enthousiasme kan soms enorm de kop opsteken en dus heb ik iedereen mee laten "genieten" van de moord op een klein olifantje...

Mijn nuchtere verstand zegt heus wel dat ik dat vantevoren ook niet heb kunnen weten, maar toch... Heel vreemd, als ik niet zo enthousiast een topic had geopend over Indra en haar aanstaande bevalling hadden veel meiden een stuk beter geslapen afgelopen nacht.

Ik had het achteraf niet willen zien, als ik had geweten dat dit een risico was (ik heb nooit geweten dat door pijn bij een olifant zoveel agressie kon ontstaan dat ze hun eigen jong dood-trappen), had ik nooit gekeken. Ik heb ook behoorlijk beroerd geslapen moet ik zeggen...

Meiden.... sorry

Ik had hem heel graag levend gezien.....  

Lief fantje.... rust zacht!!!!

Hé joh, ben je gek! We zijn toch volwassen (of een soort van . . ).
Volgens mij heeft niemand nog gedacht : Gatsie, die Marieke . . . . .
Shit happens.
Liefs Nelleke

Nee, dat weet ik ook wel, maar het schuldige gevoel bekruipt me gewoon. Zoals ik al zei: mijn nuchtere verstand zegt ook : doe normaal, dat kon jij ook niet weten... Toch.... ik vind het jammer dat ik het geopend heb.

meisje toch...
...we waren er allemaal zelf bij

Moet zeggen dat het mij de hele dag blijft bezighouden. Dat ik daar naar heb zitten kijken, met nog zoveel anderen en het heb zien gebeuren. brrrr Waarom deden we niets? Dat arme kleintje, slik

Denk dat in het vervolg dit soort uitzendingen met een vertraging gaan en er een handboek (uitknop) klaar ligt voor calamiteiten. Want onhandig van het dierenpark was het wel.

Naar mij hoef jij je niet te verontschuldigen, echt niet hoor!!!

Precies!
Als iemand zich moet verontschuldigen is het het dierenpark hoor!
Als ze al wisten dat dit kon gebeuren, waarom hebben ze het dan gedaan?
En waarom hebben ze niet gewaarschuwd? Er waren ook kleine kinderen alles aan het volgen! Dusse...voel jij je niet schuldig hoor!
Ik heb ook idd niet lekker geslapen en ben er al de hele dag mee bezig, maar dat is NIET JOUW SCHULD!!!

Dikke knuf Annet

Ik denk ook dat ze een aanstaande oma-olifant niet weer bij de moeder neerzetten die moet gaan bevallen. Op de site staat dat de moeder begonnen is met haar agressieve gedrag, maar ik heb alleen de oma zien schoppen en voetballen. Indra liep er steeds achteraan.
Ook ik heb zoiets van: kon niemand iets doen hiertegen? Maar ze wilden de natuur zijn gang laten gaan en tegen twee woeste olifanten is niks opgewassen. Dan hadden ze ze al moeten verdoven met een pijltje ofzo, maar ik weet niet of dat bij een olifant kan.
Ik heb vrij veel verstand van dieren, maar dat weet ik niet. Misschien was het ook met verdoving wel te laat geweest.

Ik weet namelijk zeker dat ik de kleine heb zien bewegen en dat hij probeerde op te staan, binnen een half uur was hij dood (waarschijnlijk) Ik weet ook zeker dat ik (vlek voor de camera uitging) gezien heb dat warwar met haar linker-achterpoot op de kleine ging staan.

Laten we niet vergeten dat er op dat moment ook verzorgers bij liepen die alles veel duidelijker hebben zien gebeuren en (misschien luguber) hebben gehoord....
Juist die hebben haast wel slachtofferhulp nodig. Ik weet niet of ik nog kon slapen na zoiets van dichtbij te hebben gezien.

Ik ben wel nuchter (Drenth, hè), maar ik kan niet zeggen: ach het is de natuur..... Ook ik heb er de hele dag zowat aan gedacht vandaag...

Pffffff dat is er weer uit... (lucht op)

...dat is het nou juist, dit is de natuur niet. Dan was het misschien iets beter te verdragen geweest?

Ennuh, ik denk dat als je een olifant verdooft, deze omvalt? En zo groot was die stal nou ook weer niet. Ja, ik heb ook uidelijk gezien dat WarWar op het kleintje ging staan. Vrij snel al. Dacht aanvankelijk dat ik het niet goed zag. Wilde het gewoon niet geloven. Ook omdat hij.zij daarna nog een beetje bewooohoogggggacharmmm. Het leek mij er ook op dat oma erg wild was en de mamma als een soort paniek er achteraan drentelde...

Ik ga het nu van mij af zetten (lees: een plekje geven)!

Veel sterkte allemaal.

Terug
Bovenaan