het spijt me...... snif snif...

Vanmorgen had ik een mail gestuurd omdat er helemaal nog niets bekend was.
Dit is wat ik terug kreeg.

Bedankt voor uw emailbericht waarin u informeert naar de geboorte van het olifantenkalf.

Gisteravond rond 11 uur werd het lang verwachtte olifantje geboren. Helaas heeft het olifantje maar kort geleefd. Een olifantengeboorte is vaak pijnlijk voor de moeder en hierdoor kan bij haar agressie ontstaan. In deze agressie kan de moeder het kalf doden. Dit is ook gebeurd in ons park. Ook Khine WarWar, de moeder van Indra, was aanwezig om te ondersteunen bij de geboorte. Dit is de meest natuurlijke gang van zaken. Maar ook haar zorg sloeg om in agressie. Met helaas fatale afloop.

Vanwege de vervelende beelden die direct na de bevalling te zien waren op de webcams, hebben wij besloten de live uitzending op dat moment te stoppen.
Indra en WarWar maken het gelukkig goed. Zij zijn op dit moment in het buitenverblijf.

Op onze website www.dierenparkamersfoort.nl vindt u meer informatie.

Wij danken u voor uw belangstelling en steun.

Met vriendelijke groet,
DierenPark Amersfoort

hallo marieke
jij kunt er niks aan doen.
 iedereen hoopte er op om de bevalling mee temaken en dan een goede reactie te zien van moeder en oma.
maar helaas heb ik en velen andere gezien hoe het mis ging.
je hoeft je niet schuldig te voelen.

groetjes petra

He Happy M,

Alsjeblief, niet schuldig voelen!!!! Iedereen kon zelf beslissen om te kijken of niet! Natuurlijk is het vreselijk wat er is gebeurd, maar terugdraaien kunnen wij niet....(hadden ze maar dit, of hadden ze maar dat is altijd achteraf...) Ik heb de hele dag al een emotionele bui, maar denk ook aan de gezellige avonden (tot in de nacht!!) dat we hebben zitten kijken naar de site en reageerde hier op het forum!
Dus lekker slapen vannacht he!

Lisenka

je hoeft je niet schuldig te voelen.....iedereen heeft zelf bepaald hier wel of
niet naar te kijken.

Het is me nog de hele dag bij gebleven en ik heb vandaag ook steeds gekeken of er nog iets nieuws te horen was van het olifantje. Het waren verschrikkelijke beelden en zielig, maar ik heb absoluut geen spijt dat ik het heb gezien. Mooi om mee te maken zo'n bevalling ...alleen erna was minder helaas. Wel zal ik dit niet gauw meer vergeten, bepaalde stukjes beeld zie ik nog steeds voor me maar toch is het speciaal om het meegemaakt te hebben al had ik liever nu een lief klein lopend olifantje gezien.

Maar helaas dit is de natuur en mijn vermoedens zijn dat er toch iets was met de kleine en daarom hebben indra en War War zo gereageerd.
Hopelijk krjgen we het nog te horen als ze het kalfje hebben onderzocht en kan iedereen het een plekje geven.
Groetjes Nessie

Lief van je, maar niet nodig hoor! We zijn allemaal groot genoeg om meerdere keren op die site te klikken om onze nieuwschierigheid te bevredigen geweest...
Maar ben wel blij dat ik het moment supreme heb gemist eigenlijk, hahaha!

-X- marieke

Hihihihi, wees er maar blij om ja...
Ik ben er al minder sip om nu. Ik ga zo wel ff Hart van Nederland kijken. Er komt vast wel wat over op.
Ik zal de volgende keer niet meer zo fanatiek doen, oke?

Groetjes en bedankt voor de lieve berichtjes...
happyM.

ik zou zeggen ...volgende keer weer graag net zo fanatiek doen! niet alles eindigd helaas zo fataal!
Groetjes Nessie
(ps anders zou ik me ook wel voor me kop moeten slaan, want ik had de link via een andere site hier geplaatst....nee helaas is dit zo  triest afgelopen maar de volgende keer kijk ik weer als dat mogelijk is en duim voor een goede afloop, truste)  

Terug
Bovenaan