het vermist topic

Ben er nog wel hoor, heb alleen geen tijd om te reageren. Heel af en toe (zoals nu, log ik even snel in en ga dan snel verder met werken).

Hier alles goed, veel veranderingen, Tess die veel aandacht nodig heeft en een moeilijke periode heeft (hopleijk gehad), een nieuwe man (kost ook de nodige tijd), veel aan het werk in de tuin (die is zo groot en heeft nog heel veel klusjes in het verschiet, maar langzaam aan komt er weer een beetje tuin terug, hopelijk een groot deel gedaan voor de verjaardag van Tess) en dan moet ik ook nog ergens sporten, werken en slapen... Dusss... sorry... hopelijk wordt het over een tijdje weer wat rustiger.

Lief dat je aan me dacht Suus, ben jullie nog niet vergeten hoor.

Groetjes Nanda

Ik ben er ook nog wel hoor! hahaha, maar heb zo weinig tijd om te reageren.
Ik werk nu woensdag tm vrijdag hele dagen en als ik Lyanne dan naar bed doe 's avonds, ga ik ook plat, ben echt doodmoe! Ben niet meer misselijk, voel mij eigenlijk heel erg goed!! Zal zo wel even een update topic openen voor de verdere details!

Ik zalproberen weer wat vaker te reageren.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 16-1 wkn zwanger

Ben ik ook weer eens! Met ons gaat het prima. Niet altijd de tijd en zin om te reageren maar keer toch regelmatig weer terug, hoor. Binnenkort ben ik wel weer even uit beeld, want dan gaan we lekker een paar weken op vakantie, heb er nu al zin in..

Alles goed met Marlous en Marly en Evelien en Renee, daar heb ik geloof ik de laatste tijd ook wat minder van gelezen?!

Groetjes Laura en Thom

Nou, ik ben er ook nog steeds hoor. Maar inderdaad niet meer zo vaak.
Pfff, het is wel even hard werken met twee kinderen.
En nu komt de jongste alweer voor een voeding.
Binnenkort meer..... Ga nu snel naar boven.

ik ben hieier!!!  druk druk druk druk... werken werken en 's middags zijn we nooit thuis, de zomer is hier begonnen en het wordt hier niet meer koeler tot september! dus wij zitten lekker elke dag aan 't strand of bij het zwembad

maar 1 keer in de zoveel tijd kom ik weer eens lekker buurten hier!

Terug
Bovenaan