Het voelen van de innestelling?

ik heb het zelfde nu op dit moment, nu al 2 dagen. Lichte steekjes, dan aan de linkerkant en dan aan de rechter. Voelt wel anders dan mentruatiekramp denk ik. Mijn NOD is 7 maart dus ik kan heel goed mijn innesteling zijn nu. Ik hoop het zo. Houden we elkaar op de hoogte? 
Wanneer gaat er iemand testen?

Ik heb mijn innesteling niet gevoeld. De eisprong daarentegen wel. Dat was altijd 1 of 2 dagen pijnlijk, kraampjes.

Ik voel nu ook al een week rare gekke steekjes onderin mn buik. Ook een bloeding gehad woensdag dus vind het allemaal heel raar, spannend en verwarrend.
Je wilt het zo graag dat mn lijf me ook soms voor de gek houdt.

Ik dacht dat ik ongesteld werd. Menstruatiekrampen en bruine afscheiding. Dag erna was er niks meer aan de hand. Bleek idd innesteling te zijn geweest. Testte paar dagen erna positief. 

@duimelijntje ik ga denk ik 8-3 op me NOD testen. Duurt voor me gevoel nog zo lang. Wanneer ga jij testen?
Ik had vandaag weer een dag met steken en krampen ? Voel niks anders aan me lichaam behalve de krampen dan.

Ook ik heb hem gevoeld. Had wat krampen zoals bij ongesteldheid maar minder heftig. Daarnaast had ik 2 dagen bij afvegen bruin bloedverlies.

@ Facha, ik heb vanochtend een early test gedaan, negatief natuurlijk want veel te vroeg. Heb er nog hoop in want mn borsten blijven pijn doen en dit wordt steeds erger, de krampjes zijn nu weg en nog niet ongesteld dus ik heb er hoop in!
laten we het hopen voor iedereen!

Terug
Bovenaan