Het voelt als.......

Joehoe, ik was ook kortademig.

Hihi, ben het nu nog erger, had al heel snel last als ik bijvoorbeeld een trap op liep. Niet totaal buiten adem, maar wel anders als normaal.
Ooohhhhh, ik ben zo benieuwd!!!!

hoi biate
we hebben allebei nod 4 feb en heb zelf ook zo'n gevoel en wil ook niet te vroeg juichen heb wel een issue want woon in het zuiden en ga tuurlijk carnavallen en heb daarom maar besloten zaterdag als ik nog niet ongi ben te testen dan weet ik of een wijntje kan drinken of nuchter op stap kan we houden elkaar op de hoogte
joyce

Hallo allemaal,

Ja het blijft spannend het is echt nog even afwachten. Zou mijn lichaam me zo in de maling nemen of klopt mijn gevoel ik wacht het maar af.
En Joyce ik hoop dat je nuchter op stap kunt tijdens het carnaval. Want het is dan toch helemaal niet erg om niet te drinken.
Heel veel succes in ieder geval. Heb je ook al lichte verschijnselen die je herkent van de vorige keer? Zoja welke?
Trouwens ik denk ook dat ik zaterdag ga testen.
Liefs Biate.

Hoi Biate,

Tjee, dat is echt superspannend zeg!!
Ik zal voor je duimen!
Jullie zijn volgens mij super vruchtbaar......in combinatie met je voorgevoel.
Ik hoop het meid!
Sterkte met wachten.
Ga je vrijdag ook testen als je dan nog niet ongi bent?

Liefs, Monique2

Hallo Monique,

Ja is het ook wel maar ja nog even wachten. Het is best wel gek af en toe hou ik er gewoon helemaal niet meer rekening mee dat ik vrijdag wel ongi ga worden, terwijl ik het heus wel kan worden. Ik ben meer al bezig met zou het weer misgaan? En eerst niet blij zijn pas na "een goede echo" maar ja na een positieve test ga ik me toch weer helemaal verheugen. Jemig wat loop ik op de zaken vooruit. Hoe is het met jou en op de verjaardag afgelopen? Het is wel wat hoor dat "ongelukje" praat. Kan ik ook niet zo goed tegen. En al die mensen om me heen waar het wel in 1x lukt daar begin ik ook van de balen, vooral als ze dan gewoon blijven roken of drinken. Maar vertel je even hoe het met je gaat?
Ik ga trouwens niet eerder dan zaterdag testen, als ik zolang kan wachten tenminste.

Groetjes van mij.

Terug
Bovenaan