Hallo allemaal
Volgens de berekeningen zou ik nu mijn achtste week ingaan.
Alleen het voelt totaal niet lekker.
Heb geregeld buikpijnen en last van mijn rug.
Nu zag ik net wat bruinig, rozige afscheiding.
Mijn verloskundige kan niets voor me doen. Als het maandag nog zo is kan ik bellen of de echo eerder dan donderdag kan.
Heb vorig jaar na kerst te horen gehad dat die zwangerschap niet goed was.
Had dat toen totaal niet vewacht. Ze zagen het op de echo toen. Was toen 8 weken en vruchtje was gestopt bij 3 of 4 weken.
Nu weet ik het echt niet meer.
Niemand kan me helpen want pas als ik een echo gehad heb weet ik hoe het er voor
staat.
Of als ik helder bloed met weeen achtige pijnen krijg want dan is het zeker niet goed.
Maar deze onzekerheid is echt funest voor me.
Heb nergens geen zin in.Heb al een dochtertje van bijna 5 en hebben nu niets tegen haar gezegd. Het is allemaal zo oneerlijk.
PV
Volgens de berekeningen zou ik nu mijn achtste week ingaan.
Alleen het voelt totaal niet lekker.
Heb geregeld buikpijnen en last van mijn rug.
Nu zag ik net wat bruinig, rozige afscheiding.
Mijn verloskundige kan niets voor me doen. Als het maandag nog zo is kan ik bellen of de echo eerder dan donderdag kan.
Heb vorig jaar na kerst te horen gehad dat die zwangerschap niet goed was.
Had dat toen totaal niet vewacht. Ze zagen het op de echo toen. Was toen 8 weken en vruchtje was gestopt bij 3 of 4 weken.
Nu weet ik het echt niet meer.
Niemand kan me helpen want pas als ik een echo gehad heb weet ik hoe het er voor
staat.
Of als ik helder bloed met weeen achtige pijnen krijg want dan is het zeker niet goed.
Maar deze onzekerheid is echt funest voor me.
Heb nergens geen zin in.Heb al een dochtertje van bijna 5 en hebben nu niets tegen haar gezegd. Het is allemaal zo oneerlijk.
PV