Het voelt niet goed

quote: assebas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2005 13:44:07'));

Hoi pv,

helaas net als de anderen kan ik je die onzekerheid ook niet weg nemen.
Maar ik hoop dat je wel zo gauw mogelijk een echo kunt maken zodat je dan iets meer weet en je dan wat prettige voelt.
Maar geef de moed niet op !
Zal voor je  en heel veel sterkte.

Groetjes astrid

SORRY GING IETS MIS BLIJKBAAR MET HET PLAATSEN V.H.BERCIHTJE VANDAAR 2X.

Hallo meiden

Was eigenlijk al een tijdje niet meer actief op het forum.
Ik leesde nog wel mee maar niet te veel, omdat ik dus niet snel genoeg naar mijn idee zwanger raakte.
Manlief en ik hadden dus een pauze ingelast. Alleen nog maar veilig, zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger kon raken.
Maarja 1 keertje niet zo opgelet (was niet in de vruchtbare periode dachten we)
en het is raak.

Heb een reedelijke nacht gehad. Was alleen al om 6 uur wakker.
Gisteren zag ik niets meer. Heb nog wel geregeld last van buik.
Het is alleen niet op een vaste plaats. Veel ook net onder mijn ribben dus hoog in mijn buik.

Het ligt eraan hoe ik me morgen voel of ik voor een vervroegde echo gaat.
Het liefst wel ik wil gewoon wat weten. Die onzekerheid is gewoon funest.

Vandaag met man en dochtertje wezen zwemmen. Wou eerst niet meegaan na gisteren, maar ik dacht als ik alleen thuis blijf ga ik me toch zitten piekeren en dat is zeker niet goed. Dus op het laatst besloten om toch mee te gaan.
Het was zeker goed om de gedachten te verzetten.

Als ik wat weet laat ik het zeker weten, maar wil toch proberen niet te veel op het forum te zijn, want het kan je ook flink onzeker maken.

Nou tot horens (lezens) en thank for al

PV

De schrik kan er goed inzitten, als je bij een echo te horen krijgt dat het niet goed is.
Mijn eerste zwangerschap ging dat net zo, bijna 3 maanden zwanger en bam van de roze wolk afgedonderd. Mijn laatste zwangerschap gebeurde datzelfde met 17 weken. Een routineonderzoekje denk je dan.

Ik hoop toch dat je een beetje vertrouwen kan houden. Het is allemaal moeilijk, en het liefst wil je nu direct een echo en baal je dat niemand met je mee wil werken. Zo voelt het althans.

Ik duim voor je dat het allemaal wel los zal lopen en dat je gewoon kan gaan genieten van een gezonde zwnagerschap.

Sterkte
Miep

Terug
Bovenaan