het wachten is voorbij

A

Anoniem

Guest
Nou ik denk dat het wachten voorbij is. Ik zou as donderdag mijn nod hebben, maar verlies nu al een klein beetje bruinig slijm. Dat zou betekenen dat de ovulatietesten dus erg raar bezig zijn want deze gaven de afgelopen 3 dagen positief aan, vanmorgen ook nog, en dat ik deze maand een cyclus heb van 20 dagen! Ik snap er even helemaal niks meer van en baal behoorlijk!!!!

Liefs ciomama

Hoi.
Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook een paar dagen bruinig slijm met ongi gevoel. Ik dacht zat na t stoppen met de pil m'n ongi eindelijk kwam maat zette niet door. Achteraf gezien was ik toen net zwanger. Zou innesteling kunnn zijn.
Maarja ons lichaam zit raar in elkaar en alles kan dus ti's echt nog afwachten vor je.
Die positieve ovu testen zijn wel raar... Misschien is t echt waar dat ze positie zijn als je net zwanger bent.
Afwachten dus maar.
Succes met wachten en ben erg benieuwd!
Groetjes.

Hmmm wat raar! Ik hoop dat je voorgevoel niet juist is hoor!

Hoi.

Ik had vorige weel vrijdag een positieve ovulatietest en nu ben ik vanavond wat bloed verloren. Lijkt me een beetje vroeg om ongesteld te worden of die testen kloppen inderdaad voor geen meter!
Ik heb de afgelopen maanden een langere cyclus dan 28 dagen en dan zou die nu opeens korter zijn???
Een innestelingsbloeding zou kunnen optreden tussen 5 en 8 dagen na de bevruchting heb ik gelezen dus het zou kunnen in mijn geval.
Pfffffffff.....snap er niets meer van.

Ik dacht ook eerst ongesteld te worden, verloor wat bloed een paar dagen voor mijn nod.
Ik heb drie dagen met maandverband rondgelopen, maar het zette niet door, dat was voor mij reden om te testen maar ik was overtuigd dat ik gewoon raar ongesteld werd.

Zolang het niet doorzet is er nog een kansje.
Maar ik wil je ook geen valse hoop geven

Duim voor je op een goede afloop!! Zolang je niet echt ongi bent, is er nog hoop!

X

he wat vervelend zeg, maar het zou ook een innesteling kunnen zijn, ze zeggen dat je een klein beetje bloed kan verliezen tussen dag 6 en dag 12 na je ei, ligt aan je lichaam. dus tot vlak voor je nod.

snap dat je toch al een beetje hoop hebt gekregen door de positieve ovu test. helaas kan het ook zijn dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden, maar dat het vruchtje niet goed innesteld en dus alsnog afgestoten wordt. dat kan de positieve ovutest verklaren, je hebt dan namelijk wel al een beetje hcg in je urine

ik duim met je mee dat het niet door zet en dat je aankomende week een echte positieve test in handen hebt.

Vanmorgen nog maar eens een ovutestetje gedaan. Deze was weer direct positief. De testlijn nog eerder dan de controlelijn! Ondertussen verlies ik nog steeds wat bruinig slijm met gisteravond wat druppels helderrood bloed. Normaal zou ik ervanuit gaan dat dit een ongi is die eraan komt, maar door die overduidelijke positieve ovutesten weet ik het niet meer hoor.

Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen? Mijn nod is de 26e, maar as dinsdag is het 2 weken na de positieve ovutest. (deze werd daarna negatief en 1,5 week later dus weer positief)

Pfffff, ik weet een ding wel! Mocht het mis zijn dan doe ik die testen niet weer voor mn nod! Hier word je gewoon gek van! Laat het los zegt mn man. Ja, jij hebt makkelijk praten, ik kan dat nu echt niet!! Niet nu het zo raar gaat!

Zo dat is er weer even uit! Fijn dat jullie tenminste wel naar mijn gezeur willen luisteren haha!! Thanx!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan