het wachten is voorbij

Als jouw eisprong dinsdag 2 weken geleden is kun je best een zwangerschapstest proberen. Ik heb met zo'n vroege test 10 dagen na mijn eisprong positief getest.
Succes
Lies

Pfff... wat een gedoe zeg! Had eigenlijk gehoopt nu een goed berichtje van je te lezen!

Je kan idd een vroegtest proberen, maar daar ben ik zelf niet zo van. Maar goed, als je ovulatietesten positief zinj, kan het best dat je vroege test ook al positief aangeeft!
Ik weet eigenlijk niet hoe gevoelig een ovutest is en of dit een beetje gelijk ligt met de gevoeligheid van een vroege test...

Pfff... Succes maar weer! ;-)

X

Gelukkig heb ik geen vroegtesten in huis! Ik denk dat ik dinsdag maar ga testen. (als de ongi niet heeft doorgezet) Maar ik heb ondertussen al van behoorlijk veel zwangere dames hier gehoord dat het dus goed mogelijk is dat het wel kan, dus heel stiekem groeit de hoop toch weer. Hmmm, vandaag en morgen maar eens wat rust nemen van alles en dan dinsdag testen.

Bedankt voor alle reactie's!! Vind het erg fijn dat ik het er met jullie over kan hebben anders ord je echt gek, jullie behoeden me hiervoor hihi!

Liefs ciomama

Hoi Ciomama,

Ik herken echt helemaal mezelf in jouw verhaal. Ik heb nu wel al wat meer bloedverlies dus geloof niet echt meer in een innestelingsbloeding maar begrijp nog steeds niet dat ik 7 dagen na een positeve ovu test al ongesteld kan zijn.
Ik heb besloten morgen toch echt een doorverwijzing te gaan vragen bij de huisarts. Zit inmiddels nu in ronde 9 en wordt gek van die onregelmatigheid.

Voorlopig maar gaan genieten van de mn dochter die ik al heb....

ik zou niet eerder testen dan de 26ste. En ondertussen afwachten wat er gebeurt met je bloeding.
Ik moet wel zeggen dat het bij mij wel snel over was. En als het bij jou nu rood wordt. tsja....

Dat met die ovlatietesten zou ik ook niet meer doen als ik jou was.. Daar draai je jezelf mee in de spanning wat ook weer van invloed kan zijn op je cyclus.

Ik wens je veel sterkte, geluk of wat er ook maar nodig is...bovenal wens ik je geduld..

Terug
Bovenaan