Het wachten wordt beloont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey micromuis

Ik ben ook een aanstaande februarimama 2012. Gefeliciteerd meid. Hopenlijk gaat alles goed nu we blijven duimen voor je hoor!!

Liefs

Gefeliciteerd meid!!!!! Ik hoop op een goede echo voor je! Hopelijk kan ik je over twee weken volgen in alle zwangerschapkriebels:)

Liefs appeltje

OOo wat super !!

Gefeliciteerd !

Dit keer gaat alles goed dat voel ik hihi.

Liefs

Hoi meid!
Van harte gefeliciteerd! Wat fijn zeg. Ik hou nog steeds een aantal meiden op jullie forum in de gaten om te kijken of ze zwanger zijn geworden. Meiden die wat meer problemen hebben en waarbij het wat langer duurt, meiden die ik het ontzettend gun. Een van die meiden was jij! Wat ben ik blij voor je om te kunnen lezen dat je ook zwanger bent! Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en dat je niet teveel last van kwaaltjes hebt! Wij zijn de eerste mijlpaal van 12 maanden alweer voorbij. Hoe fijn is dat. Ben alweer bijna 14 weken! Ik hoop dat het bij jou net zo voorspoedig gaat! Ik wens je heel veel geluk en ik blijf je volgen! x Marissa (december mama)

Lieve Jessica,

Van harte gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws. Ik kom met enige regelmaat nog ff lezen.
Ook ik draag een aantal vrouwen hier op het zwanger worden forum (en zwanger worden na miskraam ;-( een extra warm hart toe gezien we toch langere tijd samen hebben lopen duimen, kletsen, huilen, hopen en lachen.
Ik wens je een gezonde en gelukkige zwangerschap toe en hoop dat je over en kleine 8 maanden een practige baby in je armen zult hebben.

Dikke kus en knuffel Lisette

ps die strings met open kruis kunnen in de kast !!(sorry ;-) moet het nog een keer benoemen, was toch zeker de leukste topic hier op dit forum haha..)

Hoi hahahahahaahah!

Ja, het werkte wel hahhaha! Geweldig dat je dat nog weet! Ik ben er weer heel blij mee en deze keer moet het gewoon goed gaan........!

Wat lief dat jullie nog aan me denken! Het heeft geholpen, dat sowieso!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Wat een heerlijk en fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd meis!

Liefs,
Melian

Terug
Bovenaan