Het was gezellig!!! (veel foto's)

Hey,

Wij vonden het gisteren ook heel gezellig!! Esmé, je hebt  een  heel fijn huis, vooral voor kinderen.  

Dean was zo moe en had het ontzettend warm. Toen we thuis kwamen had hij 39,5 graden koorts. Arm ventje. Hij heeft vorige week maandag de BMR-prik gehad, dus waarschijnlijk komt het daarvan.

Hier nog een paar foto's:

Veel ruimte om te spelen

Heel interessant: het treedje op en af

Mmm, koekje erbij!

Tess: Ja hallo, papa? Ja, ik heb het naar m'n zin hoor!

Joepie: Kay heeft grote blokken!

Bedankt voor de gezelligheid!

Groetjes,
Nelly en Dean

Zo, eindelijk even tijd!!

Het was errug gezellig (zoals altijd natuurlijk)! Esmé, bedankt voor je gastvrijheid, wij hebben het erg gezellig gehad!! Je hebt een heerlijk kindvriendelijk huis (op het afstapje na dan, hahaha).

Kitty, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat zie je er goed uit meid en wat een prachtige dochter heb je!

Nelly, jouw Dean heeft een enorm hoog knuffelgehalte, wat een heerlijk ventje!

Lyanne was meteen vertrokken in de auto! Ook zij werd ziek 's avonds, ook koorts, net als Dean. (toevallig allebei vorige week maandag de BMR gehad). Vannacht flink spoken en ben dus blij dat ik zo mijn bedje in kan, zeker na een dag hard werken!

Dames, doen we snel weer hoor!

Groetjes, Marieke en een dikke knuffel van Lyanne

Jeetje wat zag dat er weer knussie uit! Ik baalde echt dat ik er niet bij kon zijn hoor! Ik wil jullie zo graag weer een keertje zien. En wat zijn de kindertjes al groot he? Als ik deze foto's zie, dan zijn het al van die echte peuters! Aan de ene kant al zo zelfstandig (zo van: dat doe ik zeeluf wel), maar aan de andere kant nog zo heerlijk afhankelijk van mamma....zucht wat is het toch heerlijk om mamma te zijn!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan