Het weigeren van de fles!!

Hallo

Ik ken het probleem gelukkig niet maar ik heb 2 spenen liggen   het zijn 3 standen spenen en lijken op moederborst ik heb ze zelf niet nodig als je wil mag je ze hebben om te proberen. Ik hoor het wel

groetjes lisette

Hai Nesie, herkenbaar! Leah drinkt sinds kort wat uit een fles, maar ik heb het ook erg lang geprobeerd. Maar meestal duwt ze de speen uit haar mond. Leah krijgt ook nog volledige bv.
Ik wil binnenkort proberen om een tuitbekertje te gebruiken. Hopelijk helpt dat iets.
Wel fijn dat je beebje wel de groente, fruit en pap goed eet. Dat scheelt weer. Leah vindt dat ook nog maar niets..... dus mama moet het liefst altijd in de buurt beschikbaar zijn.....

Hallo,

Bedankt weer allemaal!

#Tante renneke heb gekeken bij prenetal maar helaas niet gevonden, verkoopster was er niet bekend mee. Een ander merkmelk? Ok kolf soms en dat moet hij ook niet! Ik heb kruidvat merk in huis en nutrilon poeder en kant en klaar, en heb ook het ah merk geprobeerd, ik ga gewoon verder proberen hoor!
Maar een tuitbeker gaat nog wel vooral na het eten merk ik dat hij wil drinken dus geef ik hem water, heb ook melk geprobeerd maar helaas!

Maar weet je het rare is dat hij bij 4maanden elke avond een flesje bv of kunstvoeding met rijstebloem kreeg en dat ging goed meneertje ging ook doorslapen maar op een gegeven moment, 2weekjes, is hij gestopt en de tandjes kwamen 2 maar nog steeds geen fles!

Soms lijkt hij wel willen te drinken en neemt dan heel gulig de fles(water) en na een paar sloken begint hij te krijsen! Echt raar, geef ik hem zijn speen dan is ie rustig!

# Hoi lisette , Om welke spenen gaat het? Als het de avent is , bedankt maar dat heb k al in huis, en anders hoor ik het wel van je.

Nou meiden bedankt!

Liefs Nesie

Hallo Nesie

Het is een 3 standen speen van tigex van schlecker ik had ze gepakt en niet goed opgelet het zijn 6+ mnd staat op de achterkant anatomische vorm lijkt op de moederborst.

Als je wil mag je ze hebben van mij laat maar even weten
groetjes lisette

Hoi Lisette,

Die ken ik niet! Maar zou ze graag van je willen overnemen, hoe regelen we het verder?

Groetjes Nesie

Hoi Nesi,

Heel herkenbaar, ik heb maanden getobt om mijn zoon aan de fles te krijgen. Ik werd er wanhopig van!
Uiteindelijk is het gelukt met Tommee Tippee flesjes en met behulp van de creche.
Van mij wilde hij nog steeds niet, maar hij moest 2 dagen achterelkaar naar de creche en daar hebben ze met veel geduld hem aan die fles gekregen. Mijn man kreeg het toen ook voorelkaar en na twee weken ben ik het gaan proberen en toe accepteerde hij het.
Als je kindje niet naar de crech gaat kan ze misschien wel twee dagen bij iemand zijn, moeder ofzo?
1 dag zonder drinken lukt nog wel, maar twee..ze moet dan wel en die Tommee Tippee flesjes lijken heel erg op de moederborst. Zorg ook dat de melk goed warm is, niet te lauw.
Ik hoop echt van harte dat het gaat lukken, ik weet hoe frustrerend het is,

succes,

liefs Toetje

sorry ik zei 'zij', maar ik bedoel 'hij'!  Je zoontje.

Hallo Nesie,

Bij het topic kinderzitje zit een link naar een advertentie van mij als je daar even op wil reageren dan kunnen we het zo regelen

groetjes lisette

Terug
Bovenaan