het werd tijd een eigen forum he?

ha meiden nu eindelijk een eigen december forum heeft lang geduurd zeg! hebben jullie af en toe ook zulke steken aan de zijkanten van je buik?

lotte, nu 12 weken en 5 dgn

Hoi,

Ja het werd wel tijd idd. Ik heb ook weleens kleine steekjes aan de zijkanten maar waar ik het meeste last van heb is enorme steken in mn borsten. Dat kan echt flink zeer doen af en toe. Hebben meer daar last van?

Groetjes Petra

Hallo,

ik heb net nog een reactie gegeven op het onderwerp Kerstbaby, maar wilde toch ook hier al even iets laten horen.
Ik had vorige week bij mijn eerste echo te horen gekregen dat ik een miskraam had gehad, aangezien er op de beelden niets te zien was. Nu mocht ik vanmorgen terugkomen en een andere verloskundige heeft weer gekeken en die vond nu wel iets en wel ons kindje met alles erop en eraan en ja met een kloppend hartje. Jee, wat zijn wij blij.
Maar wat een raar begin en wat een rommelig gevoel in mijn hoofd, zeg. Ik ben in ieder geval superblij dat alles toch goed is en nu maar weer even wennen dat ik toch zwanger ben. Pfffffffff, ongelooflijk !

Groetjes
Bibi

Jemig bibi wat een ongelooflijk verhaal!

En vanbinnen dacht je nog dat het niet goedzat he...en toen die bevestiging en nu dit weer...

Wat ik niet snap is...hoe konden ze je vertellen dat je een miskraam hebt gehad als er niets te zien was? heb je bloed verloren? Nee toch? Of had je misschieen een tweeling...heb ik pas van een vriendin ook gehoord, ze verloor en eentje in het prille begin en die andere ging alleen verder...raar...maar kan wel.

Meid alsnog gefeliciteerd en wat een raar idee, niet zwanger en dan weer wel tjonge jonge...nou welkom hier hahaha.

Liefs Petra

Ha Bibi, wat moet dat voor jou een rare week zijn geweest zeg!!!!
je had je natuurlijk al helemaal voorbereid op weer slecht bericht tijdens deze echo en een eventuele curretage en dan ineens dat beeld van een levend mensje!!!
Geweldig, maar idd vreemd dat ze zo snel de conclusie hebben getrokken dat het niet goed was, maar gelukkig hadden ze het fout!
Geniet er lekker van

liefs Daan

Ja, het is allemaal heel apart. Dat gevoel wat ik had was blijkbaar toch niet goed, Petra, gelukkig maar. Het is een rare gang van zaken maar ik ben blij dat het toch allemaal goedgaat.

Groetjes
Bibi

Trouwens, Petra, omdat ze niks zagen vond ik het ook heel vreemd en was het voor mij heel onzeker. Daarom heb ik dinsdag gebeld om te vragen voor een vervroegde echo en daar ben ik  nu heel blij om.
Nee, ik had geen bloed verloren of iets. Ik wil van de eerste verloskundige ook geen controle meer, daar is mijn vertrouwen nu weg.

He daar,
Sjonge Bibi wat een spanning zeg. En wat een super geweldig nieuws dat het nu toch goed is !!! Gefeliciteerd!!!

Heb dat met mijn zoontje ook gehad. Bij de 9 weken echo was er zgn niets te zien. In ieder geval geen leven. 2 weken later was er een geweldige echo en was het guppie al 12,5 weken .... zwaaiend en wel. Ik had toen wel het idee dat de gyn (nb) wat gehaast was omdat de praktijk uitliep. Ze heeft  in ieder geval  haar excuses aangeboden omdat dit enorme verschil gewoon wel een fout moest zijn geweest.
Maar goed, ook dat is helemaal goed gekomen en is mijn zoon inmiddels 2,8 jaar.

Liefs
Gwenne

Terug
Bovenaan