het werd tijd een eigen forum he?

Hoi Bibi

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Je verhaal lijkt helemaal op het onze wij zijn in april ook voor een echo geweest en toen zat er een leeg zakje maar 6 mei zat er een een kindje met kloppentje hartje in wat kan de natuur je toch voor de gek houden maar zelf zit je wel de rats van ben ik wel of ben ik niet zwanger .

Ben blij voor dat het toch goed zit geniet er van.

Groetjes Yvonne

Ik moet de eerste echo nog krijgen,
ben tegen die tijd bijna elf weken volgens eigen berekening.

Met hoeveel weken hadden jullie de echo waar ze niets op konden zien?

Ik ken de verhalen namelijk wel, maar dan bij een vroege echo en dan was het
ook echt mis.
Ik zou tegelijk met twee schoonzusjes uitgerekend zijn, maar zij hebben beide een
miskraam gehad, nu ben ik best wel bezorgd dat het bij ons ook niet goed zal gaan.
(ook heel oneerlijk, de een is al een aantal jaren lang bezig en de ander hebben vorig jaar hun dochtertje verloren na 40 weken)
Van dichtbij heb ik gezien hoe het op het laatste nog mis kan gaan, misschien daardoor wel te angstig. Zal erg blij en opgelucht zijn als alles bij ons goed is, hebben al helemaal gepland wanneer we het wie gaan vertellen en een aantal weten het al.
Het lijkt me dan zo erg om eerst een "miskraam" te hebben en dan toch niet, of stel ze kunnen niets vinden, door deze verhalen te denken dat er toch wel iets zit....

Ik ben ook erg gelukkig dat het nu allemaal wel goed is. De verloskundige zei dat de vorige keer toch niet goed gekeken was. Ik heb best wel last van obstipatie en daardoor was het wat moeilijker te zien, omdat de kleine ene beetje verstopt zat achter mijn darmen. Maar ik ben blij dat deze verloskundige wel goed keek, ik ben helemaal in de gloria. Het was voor ons trouwens echt een vreemd verhaal, maar blijkbaar gebeurt het dus vaker, ik had het echt nog nooit gehoord.
Femke, de eerste echo was bij mij bij 9 weken en 5 dagen. Maar in principe moet je dan wel al wat zien, hoor. Wanneer moet je voor de echo ?

Groetjes
Bibi

Hoi Bibi,

Bedankt, was een lange dag maar het wachten waard!
Alles is goed!
Duidelijke beelden en foto's, een kloppend hartje en lekker veel beweging.
Geeft de zwangerschap een hele nieuwe dimensie, zeker ook voor mijn vriend.
Nu druk aan het bellen met de naaste familie die het nog niet wisten,
zaterdag een bbq om het ook aan de vriendenkring te melden!

En het ligt mooi op schema, nog steeds een kerstkindje!

Groetjes,
Femke

Officieel gefeliciteerd, Femke. Fijn dat het allemaal goed zit.
Let je op met de bbq wat je eet ! Geniet ervan en veel plezier met het vertellen aan iedereen.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan