het willen weten

Wie van de dames, uiteraard samen met de partner, wilt weten d.m.v. een (pret)echo wat je kindje word.
Wij wilde het in eerst instantie niet. Na enkele weken waren we er overuit dat we absoluut wel wilde weten. Leuk om er dan alvast dingentjes voor te kopen. Nu kwam mijn mannetje met het idee het toch niet te weten te komen. Leuke verrassing voor de bevalling. Lijkt mij nu ook wel weer heeeel spannend om het dat te weten te komen.
Ben nieuwschierig hoe jullie erover deneken..

Liefs..
 
Ik hoefde in het begin ook niet te weten wat het zou worden, als het maar gezond zou zijn... Maar nu ik steeds langer zwanger ben en inmiddels begonnen ben met het opknappen van een kastje voor op de kinderkamer, lijkt het me toch wel erg leuk!

Je kan toch meer rekening houden met allerlei dingetjes als je weet wat het worden gaat. Leuke prulletjes voor op de kinderkamer, kleertjes, het geboortekaartje etc.

Ik ben nu 15 wkn en 5 dgn zwanger en op 1 juli hebben we een pretecho.. Vanaf dan zullen we dus weten wat het gaat worden. Spannend.

Ik ben zo nieuwsgierig...
 
Hoi Ukkepuk,

Je moet het zelf weten, maar ik vind het ZO ON-INTERESSANT wat het geslacht zal zijn, als mijn kindje maar gezond geboren wordt. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat wij na 18 maanden pas zwanger waren (dan is zoiets niet meer belangrijk) ik vind dat moeder natuur me lekker mag verrassen. en vind het een beetje onnatuurlijk als je het van te voren weet. Maar het is ieders eigen keus.
ben wel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. In mijn omgeving ken ik 2 mensen die het zogenaamd wisten en bij de bevalling was het alsnog een verrassing, dat lijkt me dan veel vervelender (als je al maanden met het idee van een jongetje leeft en het wordt een meisje) nou succes met dubben !
liefs MerelX
 
Uiteraard, wel heel standaard, maar je hebt zeker gelijk: als het maar gezond is en met beide geslachten zullen we gelukkig zijn. En ja, als je het gezien hebt dan hoeft het nog niet 100% zeker te zijn.
Maar met onze eerst wisten we het wel en toch hebben we alles neutraal gehouden, buiten enkele kleding stukjes.
Voor deze hummel zijn wij bijna een jaar bezig geweest met ook nog een miskraam met 10 weken. Maar als je eenmaal zwanger bent heeft het met deze beslissing niets te maken. We zijn ziels gelukkig met de kleine of het nou een nongen of meisje wordt. Maar toch is het spannend om het te weten of niet, snappie.

Ja, zeker laat ik het weten wat we gaan doen. Laat je het dan ook weten als je de pretecho gedaan hebt? Tof.
Hoever ben je merel. Ikzelf ben 19 weken en heb over twee weken een echo.

Bedankt voor jullie reactie.

Liefs...
 
Ik was heel erg nieuwsgierig wat het zou worden. Ik krijg regelmatig een echo bij mijn vk en hij kon ook gewoon zien wat het wordt. Daar had ik dus geen pretecho voor nodig. Tuurlijk maakte het niet uit wat het wordt, maar dat betekent niet direct dat ik het niet leuk zou vinden wat het wordt.

En... het wordt een meisje.

Groetjes Fanny
 
Oh super. Gefeliciteerd.. Nu nog een naampje..
Ja, wij zouden het bij toeval ook gewoon kunnen gaan zien. Dan had het gewoon zo moeten zijn.
Wij hebben al een dochtertje en zij wilt een zusje.. Maar ze is te jong om dat te begrijpen... 2.5 jaar. Als ze een BABY krijgt is ze allang blij. We zullen zien..
 
Hallo allemaal;

Bij ons in Frankrijk wil 90% weten wat het is.
Ik niet hoor ik vind het zo jammer en ik hoop dat het inNederland nog lang zo blijft zoals het nu is. Ik vind het zo onpersoonlijk. Ik ben zwanger van de derde en ik heb 2 meisjes toch wil ik echt een verassing bij de geboorte!!!
 
Wij dachten ook eerst dat we het absoluut niet wilden weten, maar toen we dan toch die echo kregen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Het wordt een jongetje!!
Ik vind het echt helemaal super dat we het weten.
Maar het hoefde voor mij niet perse.
En inderdaad, dat het gezond is is het aller-aller-aller belangrijkst.!!

 
Terug
Bovenaan