Het wonder is gebeurd!

Ha lieve allemaal,

Ik heb al lange tijd niets meer van me laten horen. Dus de nieuwe meiden kennen mij waarschijnlijk niet echt....
Toch wil ik jullie laten weten dat ik nu ruim 11 weken zwanger ben! Wij zijn heel blij, maar het voelt nog te mooi om waar te zijn allemaal. Met 8 weken hebben we een mooie echo gehad. Maar de ongerustheid blijft toch wel in me....wat als dit onze enige "kans" is??
Wij hadden net te horen gekregen dat ICSI onze enige optie was.
Wij zien dit echt als een groot wonder en gift van God!

Ik vind dit best moeilijk om te schrijven omdat ik weet dat hier meiden zijn die al zoooo lang op een wonder wachten.
En de (heel goed bedoelde) harten onder de riem konden mij ook nooit zo opbeuren.
Maar ik wilde alle "oude" meiden toch wel ff op de hoogte stellen!

Heel veel sterkte in dit hele proces, en ik blijf zeker mee- lezen en leven.

Sparkle

Lieve sparkle,
wat een geweldig nieuws!!
meis,van harte gefeliciteerd hoor.
Ik miste je al een tijdje, en dan ben je er weer en dan ook nog met dit fantastische bericht!!

Hoe voel je je? Heb je veel last van kwaaltjes?
Ik wil je alle goeds wensen, het is je van harte gegund. Geniet van al het moois wat er nog gaat komen, geniet van dit grote wonder.

Heel veel liefs Fleur

Hoi Sparkle,

Jawel ik ken je nog, ik laat ook niet veel meer van me horen, er zijn zoveel andere bijgekomen en wilde wat rust hebben, maar echt supergefeliciteerd, nu is volgens mij iedereen zwanger van de oudere groep, behalve ik, maar ja we zien het wel nog 2 keer iui en dan ivf, en volgende week waarschijnljik iui5 dus het schiet al op.
Maar super hoor, geniet maar lekker, het is je gegeund.

Gr WEndy

Lieve, lieve sparkle,

ook ik was niet zo vaak meer actief omdat er niet zoveel bekenden waren meer. Maar regelmatig speur ik de lijst af naar goede berichten en..... dit had ik niet verwacht (ivm de diagnose die je had gekregen), maar nu ben jij aan de beurt. Super gefeliciteerd, ik ben zo blij voor jullie.

Heel veel sterkte in deze eerste spannende weken en daarna: genieten van het feit dat je zwanger bent. Hoe veel kwaaltjes je misschien ook zult krijgen, omdat je er zo lang op hebt moeten wachten, zul je je zwangerschap extra dankbaar beleven. Tenminste, ik wel!

Veel liefs en ik hoop elkaar nog eens te spreken op het forum!

En Ydnew, ik duim voor jou, want ik gun het jou ook zo van harte. Wij liepen altijd ongeveer gelijk en ik kan me je frustratie en verdriet zo goed inleven... sterkte.

Wenser

Lieve, lieve sparkle,

ook ik was niet zo vaak meer actief omdat er niet zoveel bekenden waren meer. Maar regelmatig speur ik de lijst af naar goede berichten en..... dit had ik niet verwacht (ivm de diagnose die je had gekregen), maar nu ben jij aan de beurt. Super gefeliciteerd, ik ben zo blij voor jullie.

Heel veel sterkte in deze eerste spannende weken en daarna: genieten van het feit dat je zwanger bent. Hoe veel kwaaltjes je misschien ook zult krijgen, omdat je er zo lang op hebt moeten wachten, zul je je zwangerschap extra dankbaar beleven. Tenminste, ik wel!

Veel liefs en ik hoop elkaar nog eens te spreken op het forum!

En Ydnew, ik duim voor jou, want ik gun het jou ook zo van harte. Wij liepen altijd ongeveer gelijk en ik kan me je frustratie en verdriet zo goed inleven... sterkte.

Wenser

Terug
Bovenaan