Het wonder is gebeurd!

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties...het blijft zo dubbel he....?
Wendy, heb ook nog aan je gedacht joh, volgens mij zijn er nog wel n paar van ons "clubje" maar die hier niet meer actief zijn...veel sterkte in deze periode en hoop dat er snel een keer goed bericht van jou komt!

Wenser! wat fijn weer wat van je te lezen....alles goed?? hoe lang nog?

x Sparkle

Alles gaat inderdaad goed. Had niet zo veel meer laten horen omdat ik jou en Wendy nergens meer zag. Kindje heeft een beetje weinig vruchtwater, dus ze houden me extra in de gaten. Verder alles okay. Als het volgende week verder achter uit gaat, wordt ik met 39 weken ingeleid. Hopelijk is dat niet nodig.

De 9 maanden vliegen voorbij hoor, dus maak alles bewust mee en niet pas met je zwangerschapsverlof gaan genieten!

groetjes
Wenser

Hey Esk,
Een beetje ongepast op dit forum, maar anders zie je het niet: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas!
Alles goed gegaan? En jullie allebei gezond?

Geniet ervan na al die tijd.

groetjes
Wenser

He Sparkle,

gefeliciteerd, wat een onwijs goed nieuws....enne berichtjes als de jouwe sterken mij alleen maar om vol te houden hoor!! Jij bewijst dat t kan ondanks alle tegenslag...

Esk: van harte met je zoon!!

Wenser: jij schiet ook al op of misschien inmiddels bevallen?

Nou meiden tis jullie van harte gegund, jullie hebben het ook niet zomaar "kado" gekregen!

gr Yosha

Terug
Bovenaan