het word hier steeds stiller, goed teken?!

Hey meiden,

Het word hier steeds stiller en dat is op zich wel een goed teken. Want ik hoop dat inmiddels de meiden die nog niet bevallen zijn ook aan het bevallen zijn! Of hun kindje al in hun armen hebben!
Hier gaat alles oke. Jason doet het goed en we zijn vandaag voor het eerst alleen, zonder kraamhulp. Spannend maar ook zo lekker, de rust keert weer een beetje terug in huis. Al hoewel er nog wel visite moet komen. Want je hebt altijd van die mensen die dan denken we gaan wel na de kraamtijd dan is het wat rustiger. Nou, de eerste dagen wil k niemand zien haha. Eerst maar eens even als gezin wennen aan de nieuwe situatie!
Ze hebben 1,5 week de tijd gehad om langs te komen en dan willen ze ineens op de eerste echte dag alleen zonder man en kraamhulp langskomen, d8 t niet!!! :D Zo ben echt heel sterk voor mezelf en gezinnetje opgekomen. Wist niet dat k het in me had! :) herkenbaar?

Veel liefs

Hey Janne,
Hartstikke goed van je hoor, gelijk heb je.
Ik vond het ook heel spanennd de eerste dag zonder hulp en man. Er kwam toen toch onverwachts bezoek en die heb ik toen niet weggestuurd, maar was wel bekaf daarna.
Ik was ook best onzeker, bang dat ik het niet zou kunnen zonder hulp, maar alles ging vanzelf.
Wij hebben nu nog steeds bezoek, en er zijn ook nog een aantal mensen niet geweest.
Thijs is nu een maand oud en doet het goed. Ben van de week voor het eerst naar het bureautje geweest, heel spannend, maar hij was goed gegroeid.

Geniet van de rust en je gezinnetje.
Liefs, Peet.

Fijn dat je het herkent Peet, dan ben je gewoon weer even onzeker he , ook al is het de 2e.
Fijn dat Thijs het goed doet! Spannend weer dat bureau ze doen soms zo vervelend :D

Dus hij is al weer 4 weken oud wow wat gaat dat snel!!! Een eerste lachje al bespeurd? :)

Liefs

Buiten de familie (ouders en broers en zussen) is hier nog helemaal niemand geweest op kraamvisite :S Ik snap er ook niets van, juist handig als de kraamzorg er is, dan hoef je zelf niet te zorgen...maar ja, de komende weken zal het huis hier nog wel volzitten in de weekenden (ik ben zelf niet zo'n voorstander van avonden).
Hier gaat alles helemaal goed. Ik geniet echt zo erg. Vind het ontzettend leuk hoe de oudste ook omgaat met de baby. Hoe is dat bij jou Janne?
's nachts moet ik er 2 keer uit voor te voeden, maar daarna slaapt Max gewoon weer lekker in. Heerlijk, dit ben ik helemaal niet gewend van de eerste!
Mijn man gaat komende week weer 3 dagen werken (hij had eigenlijk nog vrij, maar besloten om te werken zodat we over een tijdje nog vrije dagen hebben als we dan echt weer iets kunnen ondernemen).
Geniet allemaal van jullie gezin!!!

Het is inderdaad wat stiller, ik ben dan nog steeds op de wacht op ons eerste kindje! Vind het nu steeds spannender worden en denk elke avond, nou misschien vannacht! Maar de volgende dag weer helemaal niks. Ik heb vorige week veel voorweeen gehad die zijn halverwege de week gelukkig afgezakt, wat deze putte mij best wel uit en om nou al vermoeid je bevalling in te gaan lijkt me ook niet echt handig. Gisteren naar de VK geweest en ze denkt dat het een flinke 7 ponder gaat worden. En verder waren alle controles ook goed.
Ik vind het voor jullie zo fijn dat de kleine er is, maar des te nieuwsgierig word ik naar mijn eigen kindj, maar gelukkig duurt het in iedergeval niet langer meer dan 3 weken max, dus das wel te overzien!

Buikje wordt wel steeds zwaarder en ik merk dat ik steeds meer vocht vast houd. Ik ben wel benieuwd hoe iedereen zijn bevalling, voor degene die bevallen is, is begonnen, maar daar zal ik ff een nieuwe topic voor maken!

liefs Janne, 39,3 weken van Krukel!

Hier ook nog niks! Na al jullie verhalen wil ik ook mijn kindje vasthouden. Wel jammer dat ik zowat als laatste uitgeteld ben, word er ongeduldig van.

Janne Krukel, vind dat wij maar een goede datum moeten uitkiezen om op dezelfde dag te bevallen. Wil echt niet als laatste overblijven hier!

Liefs Milou

Ja het is erg leuk om te zien hoe Senne reageerd op Jason. Maar hij heeft ondanks zijn knuf momentjes wel behoorlijk last van het alleen gelaten worden of meegaan met iemand anders dan zijn papa op mama! Ook heeft hij ontzettende boevenstreken. Hij probeert veel aandacht te trekken, en is een beetje overgevoelig. Hopelijk doet rust en ritme hem straks weer een beetje goed!

Vervelend dat je kraamvisite zo laat op gang komt!!

Liefs

@ millou, heb voor de grap met VK en vriendlief afgesproken dat we 30 januari wel een mooie datum vinden, valt in het weekend op een zaterdag, iedereen thuis, en dan ben ik 40,2 weken zwanger haha! Dan zou ik graag om 8 uur 's morgens na een goede nachtrust willen beginnen met de weeen, om 9 uur bel ik VK, die kan dan nog even rustig haar ontbijtje afmaken en dan om een uur of 12.00-14.00 uur wil ik wel ff bevallen! Wat een droom bevalling he, aan fantasie ontbreekt het niet! Maar zie jij dat ook zitten!?? haha!

liefs Janne van Krukel! 39,3 weken!

Terug
Bovenaan