het word hier steeds stiller, goed teken?!

dat zou wel mooi wezen janne!! Een soort van droombevalling. Spannend he, k leef echt met jullie mee hoor, en kom dagelijks ff kijken of jullie al bevallen zijn!!

Liefs

Ja dream on he! We wachten het af. Vandaag heeft buikje weer aardig gerommeld. Elke x denk ik dan zou het al beginnen...maar krampen nemen dan na een paar uur weer af...Het kan niet lang meer duren, das wel fijn...a.s. donderdag ben ik 40 weken...Maar voor jullie houden we het nog even spannend!

liefs

De 30ste, da`s nog 6 dagen wachten, nee!!!! Ik dacht meer aan woensdag de 27ste eind van de dag weeen. Als mannetje thuis komt om 18 uur dat er dan al wat schot in zit en dan fijn snel`bevallen. Mannetje heeft dan 2 vrije dagen en weekend, dus is dan 4 volledige dagen thuis bij mij.

Maar we hadden het er net over, ben vrijdag uitgerekend om mijn vaders verjaardag. Dat is precies dus de dag dat ik niet wil bevallen (relatie met mijn vader is niet echt makkelijk en dat wil ik dus echt niet!)...zal je net zien dat ik vrijdag ga bevallen.

Maar vind het ook best als dat gerommel in mijn buik vandaag nou eens doorzet...irritant gewoon elke keer blijf je denken: gaat het dan beginnen???

@ milou, ja dat gerommel herken ik echt helemaal. Gisteren bijvoorbeeld, heb ik heel de middag gerommel gehad met lichte voorweeen, ik dacht echt laat maar doorzetten, kan vriendlief meteen heel de week thuis blijven. Nee hoor..ik ga ff op de bank liggen om te rusten en val in slaap en wordt weer met een rustig buikje wakker. Heb jij ook last van slapeloze nachten. Ik was vandaag om 4.00 uur klaar wakker, ben er maar uit gegaan om wat te eten en tot om 5 uur ben ik weer terug gegaan en dan slaap ik wel door tot half 9, maar die gebroken nachten wil ik straks pas als de kleine er is! nou ja we moeten nog maar even he!

Sterkte met laatste loodjes!

Die gebroken nachten...pffff meestal precies rond 3 uur `s nachts. Ga er dan uit, klaarwakker, beetje rondjes lopen in de woonkamer. En dan later weer het bed in...even afkloppen, maar ben al 2 dagen niet meer beneden geweest, wel 2 a 3 keer eruit om te plassen, maar dat lijkt meer op slaapwandelen, word er niet echt meer wakker van.
Mijn man slaapt al 2 weken in de logeerkamer, die wordt gek van me. Elke keer draaien, erin, eruit...die was bekaf en dan is er nog geen eens een baby. Gelukkig heeft ie aangegeven dat ie daar wel wakker van wil worden.

Gisteren middag ook steeds krampjes hier en tijdens het eten koken dacht ik dat ik vocht verloor. Snel naar de wc, loos alarm...dacht als die vliezen breken dan weet je in elk geval waar je aan toe bent, maar helaas...

Vanmiddag weer naar de VK, hopelijk nu echt voor de laatste keer...

Maar woensdagavond, schikt dat jou????

Typ net een heel verhaal, plaatst de site het weer niet grrrr

Slapeloze nachten, al weken! Meestal rond 3 uur klaar wakker, ga dan even naar beneden, rondjes lopen in de woonkamer, beetje naar buiten staren ( lijk wel of ik de buurtwacht ben hahaha). Daarna weer naar bed.
Even afkloppen: afgelopen 2 dagen goed geslapen, wel 2 a 3 keer eruit om te plassen, maar dat lijkt meer op slaapwandelen, word er niet meer wakker van.
Mijn man slaapt inmiddels al 2 weken in de logeerkamer, die wordt gek van me. Erin, eruit, draaien draaien draaien. Hij zei al: er is nog geen eens een baby en ik word om de paar uur wakker door jou hahaha.

Gistermiddag de hele tijd krampjes en een heel zwaar gevoel van onderen. Tijdens het eten koken dacht ik wat vocht te verliezen, ik naar de wc rennen: loos alarm. Ik dacht, als die vliezen nou gewoon breken, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Helaas!

Vanmiddag weer naar de VK, hopelijk deze keer echt voor de laatste maal.

Maar schikt het jou woensdag????

Terug
Bovenaan