het word onderhand wel een soapserie .....

hoi allemaal, bedankt voor jullie opbeurende reactie's. Het is nogal moeilijk om het van je af te zetten. Ergens hou ik steeds de hoop dat ze wel bijtrekken, maar het duurt nu al zolang ....
bel ik net m'n moeder op om af te spreken voor volgende week (een goed gesprek met z'n allen) is ze de vrolijkheid zelf. of ik al bij prenatal heb gekeken daar is opruiming, en in de stad is overal de positiemode afgeprijsd, enzv. enzv. nou ik weet soms niet hoe ik het heb. maar ja zal ook wel door m'n hormonen komen. (hahaha) ik geniet met volle teugen van ons wondertje, dat ga ik niet laten vergallen, maar het is wel jammer op deze manier. THANKS !!!
 
hoi,

wij wilden ook 12 weken wachten met het grote nieuws te vertellen omdat deze zwangerschap 5 jaar opzich liet wachten en vrij onzeker verliep, maar omdat mijn schoonmoeder erg ziek werd moesten we het met 7 weken al vertellen, ze heeft het nog meegekregen want met 12 weken was ze er al niet meer, ik vind het een egoistische reactie van je ouders en zus en zwager hoor, ik geef jullie groot gelijk, sterkte ermee.
 
Meid, ik denk dat zelfs een soap dit te erg voor woorden zou vinden!!! Let op met al die stress. Je hebt er zolang op gewacht en zoveel moeite voot gedaan. Het zou zonde zijn als je er nu niet van kan genieten. Ik heb nog nooit zo iets gehoord en vind het ook heel erg voor je. Volgens mij kun je beter een tijdje geen contact hebben. Of een brief aan je ouders schrijven waarin je je pijn en verdriet uitlegt en zegt dat je even geen contact wilt omdat je aan jezelf en je kleine moet denken.
Ik vind het echt ASOCIAAL van ze. Niet te geloven dat mensen, laat staan familie, zoiets kunnen doen.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je ondanks dit alles toch kan genieten van je zwangerschap!!!

Groetjes, Ester
 
Toen wij het vertelden aan mijn schoonzusjes (schoonouders zijn beiden al overleden) was ik 10 weken zwanger. Geen felicitaties, maar ` dat moet je nu nog niet zeggen, dat is nog veel te vroeg!` Je ziet, voor sommige mensen is het nooit goed, wat je ook doet. Ik kan me trouwens wel voorstellen waarom jullie gewacht hebben om het te vertellen. Niks van aantrekken, van die reacties, maar ja, dat is gemakkelijker gezegd dadn gedaan...
 
Doe me een lol Merel en gebruik hier en daar even een spatie, spring in of begin een nieuwe alinea of zo, het is bijna niet te lezen wat je schrijft. Best een spannend verhaal hoor maar nauwelijks leesbaar door de gebrekkige schrijfstijl.
 
Terug
Bovenaan