het word te moeilijk???!!!!

he meiden

dank jullie wel voor jullie reactie, geeft me veel steun. ik weet diep in hart ook dat ik het niet opga geven maar mijn vriend kon het vanmiddag niet meer aan zien en vond het zo erg dat ik elke laatste dagen van maand alles maar net bij elkaar kan houden en hij dacht dat als we even rust zouden nemen wel goed zou zijn. is natuurlijk ook maar mijn kinderwens is zo sterk dat dat toch niet gaat lukken.

en ris ik ben indd nog niet ongi en voel me nu ook rustig en niet veel ongi krampjes dus ik hou het in het midden en net zo als bij jou zou het nog steeds positief kunnen zijn

meiden dikke kus van mij

Lieve Kim,

We spreken elkaar ook wel eens op het forum "NOD februari", maar wil toch ook even hier op je berichtje reageren.

Ik had niet verwacht dat ik na een jaar nog niet zwanger zou zijn. Elke maand weer het wachten na de klusperiode, de teleurstelling van ongi worden en de onderzoeken bij de gyn halen ook wel de romantiek af van het zwanger worden. Maar probeer toch goede moed te houden. Het is helemaal niet erg om soms aan het gevoel van onmacht toe te geven. Even lekker boos zijn op de hele wereld, met een zak chips op de bank en goede gesprekken met je partner.    Maar het is ook belangrijk om daarna jezelf weer bij elkaar te pakken en met energie in het leven te staan. Stress ed. is ook helemaal niet bevordelijk voor een zwangerschap.

Wij lopen in de cyclus bijna gelijk. Jij was vrijdag toch ook bloedprikken (ivm eisprong) en jij hebt woensdag (ik donderdag) NOD?
Het zou leuk zijn als we beide goed nieuws kunnen brengen aan het einde van de week. En zolang er nog geen ongi is, dan is er hoop. In veel gevallen kan je lichaam je goed voor de gek houden, dus nog even afwachten meid.

liefs deb2009

he deb

ben je even niet geweest op het forum?
ik ben vrij ook bloed gaan prikken en aankomende vrij weer na de gyn voor de uitslag. hoe voel jij je nu. al tekens van zw of ongi. echt weer heel spannend ik zal ook voor jou duimen deze week.

liefs kim

Hi Kim,

ik heb nog geen tekenen van NOD of zwangerschap, maar dat heb ik trouwens nooit. Ik heb geen last van hoofd- of buikpijn  of iets dergelijks. Het is elke maand weer een verrassing.  

Laat het maar gauw zaterdag zijn en dat wij allebei positief testen!!!

liefs deb2009

Heej hallo meiden,

KIM66 en en en? ik hoop het zo voor je meid!!!

DUIM VOOR JE dat je niet ongie word.. laat je het ons weten????

liefs MD..

hoi MD

tot nu toe nog geen ongi achtige verschijnselen. nog steeds zere borsten.
OOOOhHHHH ik hoop het zo!!!!
ik hou je op de hoogte

kiefs kim

Ha Kim,

Even niet kunnen reageren...maar hier ben ik weer.

Ja het is gewoon soms niet meer leuk! Maar we proberen maar moed te houden. Ik moet zeggen dat het rotte gevoel een beetje weg is bij mij, niet dat ik het gevoel heb dat het raak is....maar maandag had ik ook zo'n kl*te dag..gewoon even het gevoel "het zal wel weer niet zijn gelukt..."!

Mijn vriend is vanmiddag bij de huisarts geweest, mag zijn potje naar het ziekenhuis brengen, maar we wachten tot na mijn NOD (dinsdag) in de hoop dat het niet meer nodig is.

Maar genoeg over mij...hoe is het met jou meid?? Spannend zaterdag! Ik hoop het voor je...zou leuk zijn met Valentijnsdag. Ik denk dat ik er dan ook een testje tegenaan gooi...ik heb er een heleboel van Sensitest.

XX

hoi suzzy

vandaag is mijn nod en nog niks te bekenen. PPFFF
hoop zo dat het raak is en ben een beetje bang voor de teleurstelling.
ik had ook een ander topic geopend want ik heb altijd de avond voordat mijn ongi doorbreekt wat bruin/ roze verlies, ik telde die dag niet mee maar iemand die net een miskraam heeft gekregen zei dat ik dat wel moest doen dus dan ben ik 1 dag overtijd ( zou mijn nod gisteren zijn) ik weet het niet gewoon even afwachten en als ik za niet ongi ben dan ga ik testen.

ik duim voor je liefs kim

Terug
Bovenaan