Het word wat ik niet wilde een vechtscheiding

Wow dit is nogal even een sprong vanaf jouw eerdere bericht. Stalking? Moordaanslag beramen? Ik neem aan dat je over dat laatste zelf aangifte gedaan hebt? En wordt je ex nu gestalkt door de gene waarmee ze een moord op jouw beraamde?

Zijn je kinderen veilig?
ik zie dat het bericht wat ik eerder heb schreven nog steeds moet worden gekeurd door moderater dus denk dat je ook een deel van het hele verhaal mis

owke nu word het lijkt het helemaal bijzonder te worden. gisteren avond ging ze in eens weer weg uit het niets met een enorm vaag excuus. en ik ben zo bang dat ze weer naar die gast is gegaan waar ze ook aangifte tegen heeft gedaan. want hij woont hier inde buurt. en ze ging wel weer opgetut en alles gisteren avond weg. ik maar me echt wel zorgen nu want ik wil niet nog een keer dat de kinderen met een stalker worden geconfronteerd.

owke nu word het lijkt het helemaal bijzonder te worden. gisteren avond ging ze in eens weer weg uit het niets met een enorm vaag excuus. en ik ben zo bang dat ze weer naar die gast is gegaan waar ze ook aangifte tegen heeft gedaan. want hij woont hier inde buurt. en ze ging wel weer opgetut en alles gisteren avond weg. ik maar me echt wel zorgen nu want ik wil niet nog een keer dat de kinderen met een stalker worden geconfronteerd.
In het eerdere, inmiddels wel online staande, bericht schreef je dat je ex zelf de stalkende partij bleek te zijn.
Ik weet niet of die prive detectives uit Amerikaanse films ook in Nederland bestaan, maar als dat wel zo is, zou ik zeggen, huur er een in.

Heb je al aangifte gedaan? Niet te lang mee wachten!

In het eerdere, inmiddels wel online staande, bericht schreef je dat je ex zelf de stalkende partij bleek te zijn.
Ik weet niet of die prive detectives uit Amerikaanse films ook in Nederland bestaan, maar als dat wel zo is, zou ik zeggen, huur er een in.

Heb je al aangifte gedaan? Niet te lang mee wachten!
weetje ik ben er over heen aan het komen ik ga hier verder geen energie meer in steken maar ze laat zich goed kennen op deze manier. ik ga nu volledig voorde kinderen hun welzijn. ik ga ook geen rechtzaak maken om de voogdij. de kan de kinderen dat ook niet aan doen. ik het masker van kijk mij de zielige vrouw zijn is gebroken nu en iedereen heeft het gezien als het waren. dat is iets waar zij mee zal moeten leven. ik ga nu verder ja het doet pijn dat ik zo verneukt ben. ja die 16 jaar voelen als nutteloos op mijn kinderen na natuurlijk. maar wil ik nu wraak nemen dan kan ik dat het beste doen door op te bouwen wat ik altijd wilde een toffe toekomst voor mij en mijn kinderen. en me niet meer me te laten slepen in haar drama. want het is als ik er nu over na denk altijd eigenlijk wel wat geweest waardoor ze zielig gevonden moest worden.

ik denk dat dit film script bij elke film maatschappij direct in de vuilnis was beland maar ik heb hem moeten leven. ben blij dat we bijna bij de aftiteling zijn ,zodat ik aan deel 2 kan beginnen daar ga ik een pareltje van maken.

Terug
Bovenaan