Het wordt een lange weg

Hey Burr,

Ik zit op 't forum 'Als 't langer duurt' en zag je verhaal staan. Balen, zeg!

Wij zijn twee jaar bezig voor ons eerste kindje. Alle onderzoeken gehad, zelfs een kijkoperatie. Er is niks gevonden bij ons allebei. Alleen een cyste aan de linkereierstok. Als je dat hoort stort je wereldje in en je denkt dat je niet meer zwanger kan worden. De gyn kan wel zeggen dat het niks hoeft te zijn, toch voel je het anders..... Inmiddels hebben we de eerste IUI behandeling achter de rug. Ik spuit hormonen en bij de echo om te kijken of de follikels waren gegroeid, maakte mijn hart een sprongetje! Ook aan de kant van de cyste groeit een follikel! Het kan dus wel! Helaas is de eerste poging mislukt en gaan we nu voor poging twee. Ik heb meiden gesproken die met cystes zwanger zijn geworden, dus maak je nog niet teveel zorgen.

Ik hoop dat de hormonen aanslaan en wens je veel succes!!

Liefs Anna

Meiden allemaal veel sterkte en succes! ik duim voor jullie!

liefs kim

Tnx meiden! Het is eigenlijk onwijs rot, maar fijn om te horen dat er meer meiden zijn die dus ook moeite hebben met zwangerschap.
Jullie positieve verhalen geven mij ook weer energie:)
Er is altijd een weg, die moeten we gewoon gaan vinden.

Weetje. het maakt mij nu niet meer uit wat er gaat gebeuren. Ik heb de klap voor mijn idee al gehad, toen de dokter zei dat ik hoogstwaarschijnlijk hulp nodig heb om zwanger te worden.

We gaan 16 juni bij het ziekenhuis kijken en dan gaan we van daaruit verder.

Ik hou jullie op de hoogte en jullie heel veel sterkte ook! Hoop dat het voor jullie nu eindelijk gaat lukken.

En Ciomama, lang niet gesproken! Bij jou ook nog geen goed nieuws?

Liefs Kim

Fijn dat we je eerste ongerustheid weg hebben kunnen nemen!

Ben benieuwd naar je eerste ziekenhuisbezoek!

Liefs Daisy

He jakkes meid,

Wat erg zeg! Maar ze gaan jullie helpen! Hou je ons op de hoogte?

xxxxxxxxxxxxxxxx mij

Tuurlijk!! Ik kom hier niet echt dagelijks, omdat ik niet vaak op de pc thuis ben en op het werk kan natuurlijk niet ;) (vind het niet zo handig dat je geen notificaties krijgt als er een berichtje bij is gekomen)
Maar ik zal zeker na de 16e even wat laten horen..

xxx

Terug
Bovenaan