het wordt een spannend weekend!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Nou, vandaag moet ik een dagje werken en dan begint mijn weekend.... morgen mijn NOD, maar mocht ik het niet worden, dan wil ik pas zondag op z'n vroegst testen.....

Ik heb erg last van mijn borsten, vooral met traplopen! Normaal nooit last van mijn borsten, op pijnlijke tepels na dan.... ook last van ongikrampjes en een ongigevoel...

Wie wacht er ook op een spannend weekend? Zullen we samen wachten?? Ik duim me gek hoor!

Liefs Fleur

Hoi
Ik leef met je mee ik zit in de zelfde situatie alleen ik heb nergens last van.
bij de vorgige keren had ik wel last van mijn borsten maar dat wilde helaas bij mij niets zeggen.
misschien is het nu wel een goed teken dat ik niets voel.
Ik ga maandag testen.
nou ik duim voor jullie

groetjes Sonja

Hoi Fleur,

ook ik wacht op een spannend weekend!
Ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus
Normaal  zit  mijn cyclus tussen de 30 en 35 dagen.
Maar zaterdagochtend wil ik nog een keer testen. ( heb al twee keer getest, op dag 39 en 43, en beide negatief )
Als de test dan weer negatief is ga ik maandag mijn huisarts maar bellen, want dan duurt het wel erg lang?!
Ik heb in de week rond de 35e dag wel een aantal dagen ongipijn gehad, maar dat is weer helemaal verdwenen.
Het lijkt net alsof ik wel ongi ben geweest maar dan zonder bloeding???
Wat ik wel heb dat anders is dan anders is dat ik nu nog steeds behoorlijk wat wit/gele afscheiding heb?!
Normaal gesproken als ik ongi wordt is dit bijna tot helemaal weg...
Soms denk ik wel eens dat ik mijn borsten voel, maar dat kan ook lekker in mijn hoofd zitten hi hi hi
Lijkt me gezellig om samen naar het weekend toe te leven!
Hou je me op de hoogte?

Groetjesss, Ashley.

Hoi meiden!

Ook ik moet vandaag nog een dagje werken en dan morgen mijn NOD.
Ik vind t ook zo spannend. Vannacht hele erge buikpijn gehad. Ik dacht echt dat ik ongi zou woren, maar gelukkig nog niks te bekennen. Normaal heb ik alleen buikpijn vlakvoor mijn RD.
Als ik morgen geen RD zie ga ik zaterdag ochtend testen. Hoop op heel veel goede en positieve berichten dit weekend!

Succes!!!

Liefs, Mar

Hoi Fleur en de rest,

Ook ik zit in spanning. Voel me absoluut zwanger, maar ja dat wil niks zeggen hè. Heb last van mijn borsten (voller en pijnlijker), ben moe en misselijk. Ook is mijn temp nog hoog. Enne vandaag is mijn NOD. Ik ben wel eens een dagje overtijd, dus houd ik morgen ook nog aan als NOD-dag...Ga zaterdag pas testen.
Hopelijk wordt oktober een hele vruchtbare maand!
Mijn duimen zijn al blauw !!
gr Jeni

Hoi Meiden!
Nou spannend allemaal hoor! ik heb ook al blauwe duimen van het duimen! hihi

heb nu echt het gevoel alsof ik ongi moet worden. Dit had ik de hele week al iets, maar nu is het heel erg.... ben al een aantal keren naar de wc geweest, maar niets...gelukkig maar. Heb echt morgen  mijn nod, omdat ik 2 weken geleden een positieve evulatietest had.... dus daarom probeer ik niet eerder dan zondag te testen..... echt spannend! Ik hou er rekening mee dat ik gewoon weer de volgende ronde in ga, tis pas de 3e, maar stiekum hoop ik het natuurlijk wel! Heb nooit voordat ik ongi moet worden klachten, pas het het zover is zeg maar...... Maar weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, dus ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn...

makkelijker gezegd dan gedaan, dat weten jullie natuurlijk!!

IK DUIM DUS NOG STEEDS VOOR IEDEREEN!

liefs Fleur

hoi allemaal...

Pfffff....het wordt nu wel heel spannend...
mijn cyclus schommelt altijd tussen de 26 en 28 dagen...dus het is bijna zover! (officieel zaterdag)
heb een vreemd gevoel onder in mijn buik...en zeer pijnlijke tepels  met bobbeltjes erop(lekker verhaal haha)
wacht  af tot zondagmorgen....ben benieuwd!!

duim met jullie mee!!!!

liefs Espritxx

jeeeeeeeeeeeetjuh nou spannend  hoor ik moet het ook morgen worden dus... ik leef met je mee ik denk dat als het wegblijft dat ik maandag ga testen laat het me even weten of het zo is ok ik ben erg benieuwd fijn weekend he?

Terug
Bovenaan