het wordt een spannend weekend!!!

NEE HE!!!

net naar toilet geweest en een heel klein beetje rozige afschijding...
hoop niet dat het is wat ik denk dat het is!!!

groetjes Espritxx

quote: Espritxx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-01-2007 14:04:06'));

NEE HE!!!

net naar toilet geweest en een heel klein beetje rozige afschijding...
hoop niet dat het is wat ik denk dat het is!!!

groetjes Espritxx

Hou moed hoor! Zolang het niet hevig en fel rood is, dan is het nog niet doorgezet! Dus dan kan het nog hoor! Hoor vaker dat vrouwen iets voor hun nod wat verliezen, maar niet veel, en later toch zwanger zijn! Heb ook steeds meer kramp, ben ook beetje onzeker aan het worden! Fijn dat iedereen in hetzelfde schuitjes zit! We houden elkaar op de hoogte!

xxjes Fleur

ik hoop het....
misschien heb ik mezelf wel allemaal zwangerschapsverschijnselen aangepraat!
ach...en als het niet zo is gaan we gewoon door met ronde 5...zegt mijn man!
Hoop alleen dat het deze keer wel raak is...ik wil ook graag een baby!!!!

jij ook sterkte..

groetjes Espritxx

Nou meiden, ik duim voor jullie!!! Heb net even gekeken op de lijst en erg veel meiden die in spanning zitten zie ik. Heel veel suc6 en hoop op veel positieve berichten! Liefs Lientje

Nou Meiden,

Ik ga zo naar huis van mijn werk. Ik kan dus niet meer internetten, tot na het weekend!
Ik wil jullie laten weten dat ik aan jullie denk en heel hard voor jullie en natuurlijk mezelf duim! Laten we het hopen dat het er dit weekend veel positieve zwangerschapstesten mogen zijn!

Veel Liefs Fleur

hee meiden,

nog maar eventjes en dan weten we het!!!
had gisteren beetje last van rozige afscheiding, maar das nu weer over...
nog steeds geen  gesignaleerd!!!
morgen NOD..dus zondag testen...spannend!

groetjes Espritxx

Hoi allemaal,

hier ook nog steeds geen RD  gesignaleerd!!!
Maar wordt er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van hoor...
Zit nu op dag 47! van mijn cyclus en geen zwangerschapsverschijnselen, geen ongi-klachten en dus ook geen RD???
Wel heb ik een buikgriep te pakken, vanaf donderdagavond koorts en hou niks binnen.
Gelukkig vanmorgen weer koortsvrij, dus hoop dat het weer aan de betere hand is.
Iemand al goed nieuws vanmorgen???
Ik ga morgenochtend testen, ben erg benieuwd maar ook wel een beetje bang voor weer een negatieve test.
Ik duim verder voor ons allemaal

Groetjesss, Ashley.

Lieve Ashley!

Ik wil je even laten weten dat ik ook geen echte zwangerschap verschijnselen heb.. dus dat hoeft niks te betekenen.
Ik hoop echt dat als je moregn een test doet, je een gat in de lucht kan springen..

Laat je het weten??

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan