M MissM aug 20, 2010 #9 Hier 20w echo gehad en het wordt een jongen! We dachten ook een meisje dus een hele grote verrassing.
Hier 20w echo gehad en het wordt een jongen! We dachten ook een meisje dus een hele grote verrassing.
A ANONYMOUS_USERNAME aug 20, 2010 #11 Gefeliciteerd allemaal! Ik heb hem de 30e pas, dus dat duurd ruim een week. Maar ik kan niet wachten tot wij ook aan de beurt zijn!!1
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb hem de 30e pas, dus dat duurd ruim een week. Maar ik kan niet wachten tot wij ook aan de beurt zijn!!1
A ANONYMOUS_USERNAME aug 21, 2010 #12 Ohhh spannend Mariannebr!! Ik mag de 30ste voor de 20 weken echo, dus een extra speciale dag!! ooohhh ja Grey's Anatomy begint ook weer de 30ste.. Perfecte dag dus Liefs!
Ohhh spannend Mariannebr!! Ik mag de 30ste voor de 20 weken echo, dus een extra speciale dag!! ooohhh ja Grey's Anatomy begint ook weer de 30ste.. Perfecte dag dus Liefs!
A ANONYMOUS_USERNAME aug 25, 2010 #13 Wij krijgen er nog een meisje bij. Heb van beide wat hihi. Mijn gevoel zei een jongen maar had ik het even mis .
Wij krijgen er nog een meisje bij. Heb van beide wat hihi. Mijn gevoel zei een jongen maar had ik het even mis .