Het wordt langzamerhand wel zwaarder

He hallo,

Nee hoor je bent geen zeurpiet!
Ik mis het ook hoor een heerlijk roseetje of rosebiertje bij de BBQ of voetbal! Vooral met die hitte!!

Ik moet nog tot het eind van deze maand! En dan vakantie en verlof erachteraan!!

Groetjes Karin

Hee meiden,

Ik merk sinds gisteren dat ik steeds minder geduld heb op mijn werk....
Kan niet goed tegen mensen met moeilijke vragen, die denken dat ze hun probleem mijn probleem kunnen maken.
Maar ja, nog 3 weken, dan een week vakantie en dan nog 1 week, en dan heeeeeerlijk verlof.
Gelukkig is het weer iets koeler (al komt de warmte er wel weer aan...), dat helpt wel dat ik weer wat beter kan slapen.

Wat denken jullie, ligt dat kortere lontje ook aan de zwangerschap(shormonen)?

Liefs

nou hier dezelfde gevoelens....
ik ben het soms zooooo beu!
al die vervelende klachten maar dan denk ik ook weer.... ik moet niet zeuren want ik mag blij zijn dat ik zwnager ben (best veel hier in mijn omgeving zijn al jaren bezig)
maar ik vind deze zwangerschap ook heel zwaar!
ben nu 30 weken en zit al 4 weken thuis ivm bekken.
kan en mag niks dus lig de hele dag op de bank, kids halen van school, beetje afwassen, me naar de winkel slepen.

voor de kleine mag/moet het nog wel even duren maar van mij mag het zo snel mogelijk komen!
dan kan ik tenminste weer vooruit!

maritd ja ik denk dat dat korte lontje idd met je hormonen te maken heeft.
ik heb er ook soms last van...
irriteer me mateloos aan iedereen

hier ook precies hetzelfde!!

niks is meer zo makkelijk als het was.
ik ben zo langzaam aan het worden en baal daar dan weer zo van.
sommige mensen waar ik altijd al een beetje snel kribbig van word hebben het nu al helemaal snel gedaan en kan dus ook niet heel lang aardig blijven.
en doe me geen onrecht aan of geef me dat gevoel niet want dan ben ik echt niet te genieten.

het slapen gaat ook al niet meer zo lekker vooral door de hitte maar, hoe lig je nu ook nog lekker?
plat op mijn rug is geen optie meer en op mijn zij vinden mijn heupen ook niet al te lekker.

ach gelukkig zijn we niet alleen met deze kwaaltjes en kunnen we hier wel even spugen.
en ik denk vooral aan de babytjes die wel al geboren zijn. zoals die van mijn zus (nu 3 weken) die hebben ook zoveel last van de warmte dat moeders ze liever nog even binnen had gedragen zodat de kleintjes er geen last van hebben.

nog even vol houden en dan GENIETEN...

ook hier wel een beetje dezelfde klachten, ik ben fulltime mama en ook dat begint steeds zwaarder te worden.
de oudste is net een paar dagen 5 en de middelste word bijna 3, dan loopt er nog 1 van 21 maanden rond en ben ik nu ruim 28 weken zwanger..
al die kwaaltjes en die hitte maken alles moeilijker..
dan heb ik ook nog even een dochter zindelijk gemaakt dus daar gaat ook enorm veel werk in zitten... vooral veel heen en weer lopen enz...
maar goed zo heb ik het iedere keer wel ervaren, toen ik nog op de kinderopvang werkte werd ook alles me te zwaar!
tja ik geef er maar gewoon aan toe en doe wat ik kan!

succes meiden...

He,merk het ook wel hoor,vooral op mn werk(ouderenzorg)als het dan zo warm is kan ik smiddags bijna niet meer!maarja heb nu vakantie.en dan in totaal nog 11 dagen werken dus moet goed komen.thuis met een peuter van bijna 3 (die ik nu ook zindelijk aan het maken ben)is het soms ook erg pittig!ze is een echte maar dan ook een rasechte peuterpuber!en ondertussen nog eens de nesteldrang!maar heb dan verder ook zeer weinig klachten moet ik zeggen.wel wat sneller moe enzo maar verder denk ik savonds weleens:eek: ja ik ben zwanger!zo stom dat had ik bij de 1ste echt niet.maar dat zal wel komen dat ik altijd wel wat aan het doen ben.
liefs jootje

Haha Blossom, zo zie je maar dat we er stiekem allemaal last van hebben, maar we houden ons allemaal gewoon groot!

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Ik rij 3 keer per week 75 km heen en terug naar mijn werk. Dan de hele dag op een stoel is niet echt top. Ik maak soms gewoon een ommetje. Ga ik even door de gang wandelen. Gelukkig hebben ze bij mij op het werk heel veel begrip voor de situatie en kan ik lekker mijn gang gaan.

maar ja, vorige week tijdens een vergadering ging ik mooi bijna onderuit (schaamde me dood voor een zaal vol mensen haha). Ik heb een hele lage bloeddruk en in combinatie met zwangerschap en hitte gaat het soms gewoon mis...

Sterkte voor iedereen!

dat korte lontje herken ik ook zo goed!!

Het lijkt wel alsof ik veel minder kan hebben van mensen! Of dat ik me nu bepaalde dingen meer aan trek...
Maar ik durf dat dan juist omdat ik zwanger ben ook weer neit te zeggen, want stel je voor dat ik er achteraf spijt van krijg...

je weet wat ze zeggen, dronken mensen zeggen de waarheid... zou dat ook voor zwangeren gelden?? :p

Terug
Bovenaan