Het wordt stil hier op t forum....

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

ligt het nou aan mij of begint het erg rustig te worden op dit forum???
Zijn er zoveel al met de bevalling begonnen (rustig aan hoor anders hebben we straks meer oktober dan november moeders)???
Of heeft iedereen er genoeg van en zitten we enkel te wachten tot het mag gaan beginnen???
Of  heeft het grootste deel van ons cluppie nog ff van het weekend genoten (met de twee uiterste in dagen: een helder door de zon verlichte dag en een donkere druilerige dag)???

Moet eerlijk bekennen dat ik bij de  laatste twee hoor; nu ik (net) over de  37w ben mag van mij de bevalling best wel beginnen... Niet omdat mn buik zooo ontzettend in de weg zit of omdat ik genoeg heb van het stevige getrappel in mn buik, maar gewoon omdat ik zooooo benieuwd ben naar dit nieuwe wezentje....
Hoe zal t er dit keer uitzien? Zou het op mn zoontje lijken? Klopt het karakter wat ik tijdens deze zwangerschap bij dit kindje heb voorgesteld? En, niet geheel onbelangrijk, is het een jongen of een meid???? Niet dat t me echt iets uitmaakt, ben gewoon onwijs benieuwd....    

Slaap slecht en heb onwijs veel voortekenen, maar het wil maar niet beginnen... (wat loop ik te klagen: het is nog bijna drie weken tot de uitgerekende datum...)
Ach heb tenminste nog van het weekend (in ieder geval van de zaterdag) kunnen genieten en mn kleine voelt zich nog goed (al geloof ik dat hij/zij het wel erg krap begint te vinden...)

Veel succes en sterkte voor degene die al begonnen zijn (ben benieuwd hoeveel kindjes er al bij zijn), en veel sterkte met de laatste lootjes en het afwachten voor de rest!

Liefs Nika (37w1d)

hoi hoi
ja wordt stil hier he,er zijn er natuurlijk ook al wat bezig en ben benieuwt hoe het daar mee is.
maar het lijkt inderdaad wel of iedereen bezig is.
nou ikke nog niet   hoor,en voor mij mag het ook wel beginnen.
ben net als jij zo nieuwschierig naar ons kleine humpie,zal ze op haar zussen lijken of juist op haar broers???
kan ook haast niet meer slapen hoor,alles begint echt zeer te doen,maar goed nog een paar weekjes.
liefs sil

Ja ja, ik kijk elke dag een paar keer hoor, verveel mij kapot hiero, niets aan dat verlof.. Wel noodzakelijk want werken was nu écht onmogelijk geweest, maar toch..

Even denken of ik iets leuks kan bedenken? Ja ik moet om 12 uur bij de vk zijn, dat is het enige...

Verder durf ik bijna de deur niet uit omdat ik er voor mijn gevoel bij loop als een opgezwollen pinguin.

Bijna niet geslapen, erg misselijk de hele tijd (terwijl ik dat bijna de hele zwangerschap niet gehad heb).

Van mij mag het kindje er nu écht wel uit! Maar mijn gevoel zegt dat ie nog wel even blijft zitten, hij of zij is nl heel erg druk nog.....

Als het een opvliegerig karakter heeft is het mijn schuld zei ik gisteren tegen mijn man. Normaal voel ik de baby pas bewegen als ik zelf lekker rustig zit of lig. Maar soms als ik mij ergens enorm over opwind, voel ik de baby ook ineens eventjes kort en heftig bewegen. Oh oh, ik heb een stress kip gekweekt denk ik dan hihi!

Groetjes

yes ik ben vandaag 35 weken zwanger hahahah ja ik tel de dagen ook af hoor!!!
ik heb steeds heel erge steken onderin en heel harde buiken en ik voel hem gewoon zakken pfff ja ikmoet 5 november komen om te kijken of de boel rijp is danmag ik gewoon gaan bevallen omdat hij te groot is enzo dus ja ik heb nog even en voor hem ook beter weetik wel maar ben het best zat ook omdat ik niet meer slaap gaat gewoon niet alles doet pijn heel erg pijn gewoon lig 10 minuten links en dan weer 10 minuten rechts en slapen nee gaat niet ,,,,,,
wil ook zooooooo graag weten hoe hij eruit ziet ik wil lekker knuffen met hem ik laat hem nooit meer los als hij er is hahahah mijn man had dat altij dmet de meiden en deze is nu van mijn hahah nee hoor ik moet hem gewoon delen met de rest van zijn moeders hahah heerlijk dat ze overdag op school zijn dan kan ik me gang gaan

ik merk wel aan 1 van me twins dat het voor haar ook wel lang duurt ik probeer me aandacht ook lekker nog even op deze meiden te vestigen met ze naar de   bieb mee naar voetbal op de bank lekker knuffen en veel lachen en dingen doen die voor hun belangrijk zijn want ja straks moeten ze even een stapje terug allemaal,, maak me zorgen over hoe dat zal gaan aan de andere kant denk ik komt allemaal wel goed ze zijn al zo groot ik denk dat ik veel steun aan ze zal hebben ,,,,
ja en manlief is ook op zijn manier helemaal op van de zenuen hij kan ook niet wachten zijn zoon te zien,,,elke dag is het hebben we alles in huis weet je het zeker moet je niet iets halen nog of zal ik nog wat pakjes halen of nu luiers hhaah
nou wel lief dat paps meedenkt maar wij hebben alles al klaar het is nu echt wachten en aftellen

veel liefs cora

Het was mij ook al opgevallen dat het wat rustiger word. Ik reageer dan wel niet veel, misschien moet ik dat maar wel gaan doen... Maar ik krijg wel alles mee.

Ik probeer mij zelf zo goed mogenlijk bezig te houden. Beetje knutselen, schoonmaken, was doen, breien, schoonmaken. Verveel mij dan ook mateloos. Verlof is Saai....
Alleen de weekenden zijn leuk. Want dan heeft iedereen weekend..... Ben afgelopen zaterdag maar de laatste keer de kroeg in geweest.. dat zal er de komende jaren niet echt inzitten... ..

Ach..mag eigenlijk niet klagen... Tijd gaat vrij snel, en ik kan nog redelijk slapen. Wel veel last van harde buiken, krampen en in mijn rug, maar het wil maar niet doorzetten. Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat hij nog wel drie weekjes blijft zitten.

Groetjes Evy
38+2

Hoi hoi,

Ik lees ook wel elke dag even bij, maar reageer ook niet altijd.
Alles gaat nog helemaal goed hier, maar ik zou het vooral heel erg leuk vinden als de baby nu gewoon kwam! Ben zo nieuwsgierig!!
Ik wil ook lekker kunnen knuffelen enzo!
Ondertussen geniet ik nog even van de rust (want dat is wat iedereen je aanraadt). En van de bewegingen in mijn buik. Al worden die steeds minder. Kindje maakt zich rustig klaar denk ik!
Soms denk ik dat het elk moment kan beginnen (zonder echte voortekenen) en soms denk ik dat het nog weken gaat duren!
We zullen zien! STerkte allemaal met afwachten!

Groeten Nienke 37+4

Tja, zwangerschapsverlof.... zucht...
Ik probeer (met nadruk op probeer) nog steeds te studeren, heb een toets as donderdag...
Lukt niet echt om te leren, ben steeds afgeleid, denken aan de beeb en as bevalling of betrap mezelf dat ik voor de zoveelste keer op een of andere baby site zit te speuren...
Denk dat ik de toets wel nog probeer te maken, maar daarna ga ik maar eens rust nemen (als ik me dan niet ga vervelen...)

Vrouwen; tis ook nooit goed... Zucht....

Liefs Nika

Hey Nika,

ja eigenlijk is het oneerlijk verdeeld, jij studeerd endus werkt je nog helemaal de pleuris terwijl ik mij overdag stierlijk verveel.
Je mag wel wat huiswerk doorsturen hoor :)

Bij de vk was alles weer ok zoals bijna altijd.
De beeb zal met de geboorte rond de 7 pond zijn, mits ik in week 40 beval zei ze.

Oh ja en de geëikte vraag kwam er ook eindelijk uit: of ik tegen de bevalling opzag.. Ja, nee zei ik, na het lezen van 20 boeken valt het wel mee inmiddels.

Nou toedels. gr G.

Terug
Bovenaan