Het wordt stil hier op t forum....

Je zou toch denken dat we met z'n allen niets beters te doen hebben dan de hele dag het forum vol te typen....
Blijkbaar niet.
Maar laten we het wel proberen, want dat kort de tijd hopelijk een beetje. Wachten duurt al zo lang.

Enne, ik begrijp eindelijk waar de uitdrukking van die laatste loodjes, die zo zwaar wegen, vandaan komt...... letterlijk dan.

Succes weer verder en tot schrijfs!

Dee

Hoihoi,

ik heb (bijna) besloten om de toets maar ff te laten voor wat t is: probeer wel te leren maar het gaat er gewoon niet in  Zal wel aan de hormonen liggen....
Gelukkig heb ik voor deze toets twee herkansingen: een in januari en een in juni/juli, dus heb dan nog ff de tijd en dan zijn de hormonen hopelijk een beetje uit mn lijf...

Voor mn andere vak heb ik alleen essays te schrijven en dat is gelukkig mn sterke punt, dus richt mn aandacht daar maar ff op...

Moest bij vk, vrijdag twee weken geleden, wel lachen: heb ik eerst twee groei echo's gehad omdat ze bang waren dat deze te klein zou zijn, zegt ze nu: ooooh, denk dat deze wel de 8pond gaat halen! WAT NOU KLEIN!!!
Ach mn zoontje was ook bijna 8pond en is er ook uitgekomen, dus zal wel weer lukken....

idd nu nog ff de laatste, zwaarste lootjes....

Veel liefs Nika
(enneh, type dit forum maar vol, kunnen we elkaar een beetje steunen!)    

Het wordt zeker wat stil. Ik moet zeggen dat ik braaf alles lees, maar zoals vorige week had ik alle kinderen thuis, dan kan ik niet rustig achter de computer, vooral niet om te typen. Mijn man heeft hem de laatste 2 weken steeds 's avonds nodig........ Maar goed het leven wordt nu weer wat normaler. Moet straks naar de vk. ben heel benieuwd. Met name naar mijn bloeddruk. Bij de vorige zwangerschap ging het op dit punt mis en moest ik halsover de kop naar het zh en is ze dezelfde dag nog geboren! Dat verwacht ik nu niet, maar toch ben ik erg gespannen!

Succes allemaal!

Francien (38,4wkn)

Terug
Bovenaan