het zal je maar gebeuren

hoi meiden

de beste kameraad van mijn broertje woont eind vorig jaar samen met een hele leuke meid......nou is ze er gisteren achter gekomen dat ze zwanger is, en uitgeteld is op aankomende vrijdag................pfffff zal je maar gebeuren toch?
ze heeft nooit iets gemerkt, was gewoon aan de pil, was gewoon ongesteld, heeft gedronen en gerookt en heel fanatiek met handbal maar ze was soms niet lekker en haar buik begon vorige week wat te groeien en werd haar gevraagt of ze zwanger was en elke keer zei ze nee dat ben ik niet......maar omdat er toch meederen het gevraagt hadden had ze toch voor de zekerheid een test gedaan gisteren omdat het wel heel vreemd was dat alleen haar buik ineens ging groeien en jahoor.....zwanger
dus ze heeft de huisarts gebelt en ook vertelt dat ze dus niet wist hoelang en ze kon dezelfde dag nog naar het ziekenhuis voor een echo.....
nou daar schrokken ze zich rot want ze is vrijdag uigeteld
pffff voor hetzelfde geld was ze spontaan begonnen te bevallen thuis zonder ze er wat vanaf wist......
maar ze hebben natuurlijk ook helemaal niks voor elkaar, dus ik heb gisteren de kasten even bij langs geweest en had in elk geval nog wel wat spulletjes die ze mogen hebben.....
een ledikantje hebben ze al gekregen van zijn oom want die had er nog 1 staan en ik heb nog   wat babydekens en lakens en zeiltjes, kruiken met kruikenzakken, slaapzakken, een maxicosi , een wipstoel, een voedingskussen en een leuke rieten schommelstoel en heb mijn nicht nog even gevraagt voor babyspulletjes en die kijkt vandaag nog even want die heeft waarschijnlijk nog allerlei babykleertjes en mijn vriendin ook want tja het zal je maar gebeuren.......
gisteren nog even met de bijna pappa en mamma gebelt en ze waren wel geschrokken maar het kindje was wel heel erg welkom
ze worden van alle kanten geholpen om alles voor elkaar te krijgen en dat is natuurlijk ook super...... mijn schoonma vroeg meteen....geef je dat allemaal weg????
ik zei ja, ze zijn toch hulp nodig??? nou zegt ze, dat doet niet iedereen en ik zou het verkopen via marktplaats....... nou zeg ik, ik gun het liever hun omdat ik hun goed ken en zij het echt nodig zijn dan dat ik er centen voor vang en een vreemde het gaat gebruiken want het zal je zelf maar overkomen, dan wil je ook graag geholpen worden...... nou mijn schoonma was het niet met mij eens maar daar is het ook een schoonma voor he

nou ik  ben mijn verhaal weer kwijt

een fijne dag allemaal

liefs ilona

pff idd een heel verhaal

al moet ik zeggen dat ik er niet in geloof

niet dat jij onzin vertelt hoor maar van hun/haar kant uit geloof ik er niet zo in

heb altijd een beetje moeite met dit soort verhalen

maar  wel erg lief dat je gelijk je spulletjes bent gaan brengen

groetjes moekje

Hey Ilona,

Jeetje zeg, wat een verhaal! Lief van je dat je ze zo steunt met spullen, dat had ik ook gedaan!

Een oud collega van me heeft t zelfde meegemaakt (zijn vriendin) die had zo'n ontzettende krampen dat ze naar t ziekenhuis gingen en daar kregen ze te horen dat ze aan het bevallen was.... En echt, het is een bloedmooie meid, met een slank lijntje, dus waar die baby gezeten heeft.... Je kan het je haast niet voorstellen, maar inderdaad gewoon ongesteld geworden enzo.. dan verwacht je het ook niet 123 zeker als je er nog niet zo mee bezig bent.
Zo ken ik nog een meisje wat er na 6 mnd achter kwam.. maar ze was behoorlijk stevig en dacht dat ze gewoon was aangekomen!

Het lijkt me een ingrijpend iets hoor, je moet ineens wennen dat je bijna moeder bent!
Echt heel fijn dat je zo voor ze klaar staat!

Evelien

Ik heb dit soort verhalen ook vaker gehoord, het klinkt inderdaad onwaarschijnlijk, maar als je totaal niet met zwanger worden bezig bent en je hebt ook nog zo'n gekke zwangerschap, tja, dan gebeurt dat kennelijk toch. Maar wat een schrik, he! Ik vind het juist heerlijk dat ik weet dat ik nu nog twintig weken heb om alles voor te bereiden, een zwangerschap is ook een deel voorpret en dat heb je wel gemist. Maar fantastisch dat het kindje gewoon hartstikke welkom is en ik vind het juist heel goed dat jij hen zo helpt!

Julia
Quintijn 27-7-07 en tweede kindje op komst 7-10-2009

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2009 09:12:46'));

pff idd een heel verhaal

al moet ik zeggen dat ik er niet in geloof

niet dat jij onzin vertelt hoor maar van hun/haar kant uit geloof ik er niet zo in

heb altijd een beetje moeite met dit soort verhalen

maar  wel erg lief dat je gelijk je spulletjes bent gaan brengen

groetjes moekje

Dus jij denkt serieus dat iemand bewust  tot 2 weken voor die tijd zijn kop in het zand gaat steken, niet naar controles gaat, geen echo's wil noem maar op!
Daar geloof ik dan weer niet in, ook al zou het zo zijn dan nog ga je af en toe eens kleertjes kijken of knuffeltjes. Dan ga je geheid een keer je mond voorbij praten al was het alleen al onder invloed van hormonen!
Ik heb nu ook wel eens "gebubbel" in mijn buik waarvan ik weleens denk, mmmm als ik niet beter zou weten zou ik denken dat.... terwijl ik daar eerder nooit wat van gedacht heb! Alleen nu je weet hoe het voelt denk je er meer bij na.
Dus ja ik geloof echt dat het je kan gebeuren,   alleen al omdat niemand 7 à 8 maand zijn mond kan houden en erom heen kan draaien!

Groetjes Saskia

Jemig wat een verhaal..zo af en toe hoor je het nog wel eens he!
Alleen kun je volgens mij na 16 weken niet eens meer via een test een positief resultaat hebben..toch?
Dan is het hcg  hormoon uit je lichaam..
Daarom is moeders voor moeders ook maar tot 16 weken..
Dus hoe dat zit?
Maar ik denk dat je het pas kunt geloven als het je is overkomen..Lastig, maar idd super als het warm word ontvangen door iedereen!

Gr Rina

Zo dat is schrikken!! Gelukkig is het welkom en worden ze dus door iedereen geholpen!!

Een tante van mij kwam 2 weken voor de bevalling er achter dat ze zwanger was van een 2-ling. Dus die moest ook snel overal en nergens spulletjes vandaan zien te halen.
Tijdens de echo's etc hebben ze elke precies achter elkaar gelegen en dat zelfs met de hartjes!!
Moet wel zeggen dat ze gister 22 zijn geworden

Maar die tante wist wel dat ze zwanger was???Alleen dacht ze van 1???

Tja, ik vind het ook altijd bizarre verhalen. Maar de nicht van mijn man had het ook. Die had last van krampen, en het werd steeds erger, bleek ze aan het bevallen te zijn. Nooit geweten dat ze zwanger was. Bij haar zag je het ook niet zo, maar ze was heel fors, dus dan valt het misschien ook niet zo op.

Terug
Bovenaan