het zal je maar gebeuren

wow zeg...het zal je inderdaad maar gebeuren. Ze hebben dan echt de voorpret gemist en ook het wennen aan het idee om ouders te worden...lijkt me niet niks allemaal.
Wel fijn dat iedereen ze helpt en dat het kindje welkom is. En natuurlijk help je ze door je spullen weg te geven. Ik ben het helemaal met je eens: liever naar dit soort mensen die je kent en die het hard nodig hebben dan via marktplaats naar volkomen vreemden.

Wens ze maar succes en in hun geval hopen dat het kindje wat over tijd is, dan hebben ze nog even wat tijd om alles op en rijtje te zetten en alles voor te bereiden.

Groetjes Tamar

helaas loopt ze niet overtijd....
ze is namelijk vanmiddag naar het ziekenhuis gegaan omdat ze is begonnen, dus wacht met spanning af wanneer het verlossende berichtje komt

Wat een goed nieuws, en wat een leuke naam (hihi, mijn zoon heet ook zo, alleen schrijf je het anders)
Er was haar geen tijd gegund om aan het idee te wennen. Onvoorstelbaar he, dat ze een paar weken geleden nog niet wist dat ze moeder zou worden op zon korte termijn. Meestal kan je er een maand of  9 aan wennen..

Gefeliciteerd met  het zoontje van de  vriendin van de kameraad van je broer (zo was het toch?)  

Jeetje wat een verhaal inderdaad.

Een collega van mij kwam er met 20 weken achter dat ze zwanger was. Gebruikte ook gewoon de pil, werd gewoon ongesteld maar kreeg een heeeel klein buikje. Ze is zelf heel lang en superslank en haar moeder had altijd gezegd letmaar op na je 30e krijg je echt sneller een buikje. Maar ja op een gegevn moment ook getest en ook zwanger. Aangezien ze ook op een OK werkt was dat niet echt geweldig want ze heeft bij veel ingrepen gestaan waar je als zwangere niet bij mag staan maar alles is goed gegaan.

Hebben ze nog kleertjes nodig? Ik heb een hele doos jongens kleertjes staan en op marktplaats sta je zo op plek nr 10.000 dus dat schiet niet echt op. Of als iemand van het forum nog kleertjes kan gebruiken? rope het maar.

groetjes chimene

Dan staat je leven wel inenen op zijn kop!
maar kan het me prima voorstellen..... als je helemaal niet met zwanger zijn bezig bent en je wordt gewoon ongesteld waarom zou je dan denken dat je zwanger bent? ik ben nu voor de tweede keer zwanger en pas vanaf 30 weken vragen mensen aan mij of ik zwanger ben.... Bij de zwangerschap van Alice dachten een heleboel mensen dat ik veels te vroeg was bevallen omdat ik amper een buik had terwijl ik dik 38 week was, dus het kan echt.

Goed van je in elk geval dat je ze helpt, zullen ze nodig hebben!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan