Het zal toch niet al!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

we zijn nu in onze eerste ronde voor onze derde hummel en sinds vandaag heb ik gevoelige prikkelige borsten. Ik kan me niet meer herinneren van de andere twee keer of het zo voelde of anders. Mijn NOD is pas de 24e maar ja, we knutselen er aardig op los.

Zou het dan weer de eerste keer raak zijn???

Dikke knuf Tamara

alles kan :) bij ons was het ook gelijk raak.. Ik ben nu 11.3 weken zwanger :) ben benieuwd, en ik duim voor je!

hoi tamara, hier ook geklust voor een derde zwangerschap, vierde kindje en nod rond de 21e,eerst dacht ik de 24e maar ik heb geloof ik mijn ei eerder gehad dit keer.ook eerste ronde en ook sinds twee dagen gevoelige borsten.hihi kunnen we samen in spanning afwachten. maar ik was de andere twee zwangerschapen ook gelijk zwanger.dus ik ben benieuwd.succes
groetjes esther

Hey Tamara,

Dat zou geweldig zijn! het kan zeker.
Hier ook zoiets geks. mijn cyclus is heel onregelmatig, maar meestal + 30 dgn. vandaag ben ik op dag 28, maar vanaf vrijdag heb ik al last van een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, ben ik super moe en zeer vergeetachtig. allemaal dingen die ik de andere zwangerschappen ook had. oja, ook troebele ogen en vaak naar de WC. ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben, maar ik durf het nog niet zeker te weten, omdat ik bang ben dat ik teleurgesteld wordt. ook durf ik nog niet te testen, omdat het voor mijn gevoel nog veel te vroeg is... Deze week zal voorbij kruipen!!! Dus tamara en esther, ik wacht ook met jullie mee!

liefs, Hes

Zou super zijn voor jullie! wie weet.
Succes met wachten.

Liefs

Tja, ik heb een menstruatie-achtige buikpijn, komt dat jullie bekend voor, of word ik gewoon ongesteld?

Hoi H786, esther 31 en pinkiepeanuts.

Wat spannend allemaal. Ik kan er nog niet echt bij dat het weer de eerste keer raak zou zijn. Ik vind het wel leuk dat we samen zitten te wachten. Mijn borsten zijn met vlagen prikkerig, maar heb wel de hele dag door zo'n gevoel of ik ongesteld moet worden. Ben nog niet moe of vergeetachtig, althans niet meer dan normaal.

Maar ik hou jullie op de hoogte als ik ga testen. waarschijnlijk volgende week. Heb mijn NOD de 24e!!!! mensen wat duurt dat lang zeg! Het idee alleen al. Ik ga maar weer eens aan het werk, de ene naar bed brengen de andere naar school en dan aan de slag met een DORA taart. ( ja ben hobbybakker) .

Ooooh, ik had vanmorgen toen ik wakker werd wel een vlaag van misselijkheid!

Meiden allemaal succes met de roze en blauwe wolken!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan