Het zal toch niet al!!!!

Loop je niet een beetje hard van stapel? Jouw NOD is pas over 13 dagen, dan zou je nu dus 1 of misschien 2 dagen zwanger zijn....ALS je zwanger zou zijn is het zeer onwaarschijnlijk dat je daar al iets van voelt en je zal er zeker nog niet misselijk van zijn. Neem jezelf in bescherming en ga ervan uit dat het niet zo is. Is het wel zo, ik hoop het voor je, dan heb je gewoon erg veel geluk!

Hoi mama van 3

Ik heb altijd al een heel vroege ovulatie gehad ook bij mijn eerste twee kinderen. Het is dus mogelijk dat ik al een week zwanger ben ipv 1 of 2 dagen en bij alle keren dat ik zwanger ben geweest had ik direct last van mijn borsten en dat heb ik nooit. En die vlaag van misselijkheid kan misschien ook een opkomend griepje zijn.
Ik heb zeker in mijn achterhoofd dat ik niet zwanger ben, maar ja, je weet maar nooit

Maar als je een vroege ovulatie hebt is je NOD niet op de 24ste, dat is dan ook een week eerder! Waarom zou je jezelf dan langer in spanning houden en niet eerder testen?14 dagen na je ovulatie kan je testen.....

Succes!

hier liep ik vanmorgen langs de verse groeten zoals spruiten en brocoli,en ik ging bijna over me nek in de winkel.en ik heb vandaag zo,n ongi buikpijn. die heb ik normaal alleen maar een dag voordat ik ongi word.ben benieuwd.tartaartje, is dit de eerste maand na het stoppen van de pil? dan heb je die klachten namelijk ook maar dan van de uitwerking van de pil. heb ik ook gehad maar toen waren we nog niet bezig.groetjes esther

Nee, ik heb eerst een normale ongi afgewacht voordat we aan de knutsel zijn gegaan. Ben in november gestopt met de pil en ben 25 december natuurlijk ongesteld geworden. Nu was is vanmorgen ook weer misselijk en heb met vlagen het gevoel dat ik onegsteld moet gaan worden.
Ik wil met testen wachten tot volgende week, maar mijn man zei vanmorgen dat ik anders ruik daar beneden dan normaal en dat heb ik bij de vorige twee zwnagerschappen ook gehad dus hij is van mening dat ik wel zwanger ben. Maar ik wil inderdaad niet te hard van stapel lopen.

Ik denk er nu niet zoveel meer aan en zie wel waar het schip strandt.
Oh ja, stond gisteren tartaar te bakken en dat was ook niet zo'n gelsaagd iets. bah bah.

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte!

Tamara

Bij mij ook gespannen borsten terwijl ik dat normaal niet heb.... Maar ik denk dat ik het mezelf gewoon wijs maak, omdat ik er te veel mee bezig ben.....

Wij hebben in juni de voorbehoedsmiddelen de deur uit gedaan en ben elke keer gewoon ongesteld geworden. Mijn NOD is de 18de, maar vraag me af of het niet wat te vroeg is om al wat te voelen.

Terug
Bovenaan