het zal toch niet waar zijn...

A

Anoniem

Guest
Gisteren op ons vakantieadres Terschelling aangekomen, en morgen eigenlijk mijn NOD. Ik kon niet wachten dus ik heb vanochtend getest. Een vrij licht, maar duidelijk streepje... Zou het echt zo zijn??????. Ik kan het eigenlijk niet geloven en heb nog steeds het idee dat ik morgen ongesteld word. Het zal een lange dag worden vandaag, want pas als ik morgen geen rode duivels zie komen, ben ik ietsje meer overtuigd. IK HOOP HET ZO!!!! Duimen jullie voor mij mee?!

Hoi,

Spannend! Je weet wat ze zeggen over een licht streepje!
Ik duim zeker voor je mee.
Ik moet nog 5 dagen wachten op mijn NOD.

Liefs

Nou meid, een streepje is een streepje, dus ga maar vast voorzichtig blij zijn!
En een fijne vakantie!

Groetjes,
mv Tijs

bedankt meiden voor jullie reactie! Ik ben heeeeel voorzichtig een beetje blij, maar durf nog niet helemaal zeker te zijn. Ik dacht dat ik me toch een beetje anders zou voelen als ik wist dat ik zwanger zou zijn, maar dat is (op bepaalde kwaaltjes na) helemaal niet zo. Hahaha, ook wel een beetje maffe gedachte natuurlijk. Maar nogmaals, als ik morgen geen bloed zie, durf ik al wat zekerder te zijn.

Jullie ook heeeeeeeeel veel succes meiden, en ik laat nog wat weten!

Meid een streep is een streep ik ga je toch even feliciteren. Meid ga er lekker van genieten.

Liefs Sbabe

Ik sluit me aan bij mijn voorganger: streep = streep, dus GEFELICITEERD!

Liefs,

Twinkel3
(NOD 24/8: wanneer RD's niet komen, morgen testen)

Geen rode duivels vandaag, dus ben al wat meer overtuigd dat het raak is!!!! Ben echt zo blij, maar het is ook erg onwerkelijk. Nou ben ik 'het' ook ineens, hihi.

Hoe gaat het met jullie?? Heb je nog getest twinkel?

Hier komen de glitters: ++++++++++++++++++++++++++++++!

Succes!

Liefs, Kim

Hallo,

Van harte gefeliciteerd meid!!! Wat héééééérlijk dat je op Terschelling zit. Ik zou ook wel graag willen. Ff lekker uitwaaien en bijkomen van alles. Ik moet nu nog 1 week werken en dan hebben wij eindelijk vakantie!!! Ga lekker genieten!!!
 Bibooo

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden (zie "SHIT")

Terug
Bovenaan