het zal toch niet waar zijn...

Ooh, wat balen zeg!! Echt SHIT idd!

Ik had eigenlijk gedacht dat ik nu dus ongesteld zou zijn, en dat ik dus een beetje een klotevakantie zou krijgen. Maar nu is Terschelling al erg speciaal, haha.

Waar ga jij naar toe op vakantie? Misschien dat daar jullie kindje wel verwekt gaat worden?!

Ben je al lang bezig?

Hallo,

Wij gaan "helaas" niet op vakantie, maar zijn van plan om dagjes uit te gaan. Wij zijn niet zo heel erg van "op vakantie gaan". Dus dit is ook prima!! Wij zijn vorig jaar verhuisd en in huis is er ook nog het één en ander te doen (schilderwerk e.d.). Als het zo'n mooi weer is, als de afgelopen dagen, hebben we hier al vakantie!!! We hebben een enorme tuin (520 m2) en hebben ook wat beestjes. We hebben konijnen, kippen, kuikentjes en als het goed is, krijgen we volgende week weer een nestje konijnen!! Dus we kunnen ook niet weg (hahaha). Wij hebben trouwens al een dochtertje van 2 en van haar was ik vrij snel zwanger (2e ronde). Nu gaan we helaas de 7e ronde alweer in...
We shall see  fijne vakantie nog!! xxxxx

Hmm, jullie huis klinkt al als een vakantieadres! Grote tuin, beesten erbij. Nog even een weekje doorbijten op je werk!

Dit was onze zesde ronde, dus mag achteraf ook niet klagen. Ik had wel angst, want mijn moeder heeft ruim zesenhalf  jaar erover gedaan voordat ze zwanger was van mij, Mijn broer is zeveneneenhalf jaar ouder dan ik. En de huisarts bleef maar tegen haar zeggen: gewoon niet aan denken, dan komt het vanzelf. Terwijl mijn oma (haar moeder) veertien kinderen heeft gebaard, achter mekaar door. Op dit moment ben ik al heel blij dat ik zwanger kán worden. Nu heel hard hopen dat ik het ook kan blíjven, haha.

Heel veel sterkte met je ongi en een fijne vakantie over een week!

Terug
Bovenaan