Hallo,
Ten eerste: wat een k*&^$^$dokter zeg!!! Wat grof om je zo te behandelen, zeer onnadenkend. Meid ik snap heel goed dat je je zo gespannen voelt. Ik heb in mei een curretage gehad en ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger. Heel spannend. Net als jij heb ik in de 5de week bruin bloed gehad. Daarna heb ik nog 5 bloedingen gehad, waarbij ik met een bloeding zoveel bloed verloor dat ik een nacht opgenomen ben geweest in het ziekenhuis. Maar wel met 4 positieve echo's op zak! Het hoeft niets te betekenen dat bloed, kan natuurlijk altijd wel, maar het hoeft niet, ook niet met helder bloedverlies. Wel heb ik nu zelf een wat beter gevoel bij deze zwangerschap dan bij de vorige, toen ben ik vanaf dag 1 heel gereserveerd geweest. En nu voel ik me er wel anders onder, hoewel ik het heel moeilijk vind om dat hardop te zeggen, omdat het bloedverlies het wel ontzettend spannend maakt... Maar vrijdag mag ik nog een keer extra naar de verloskundige waar we het hartje nog een keertje gaan beluisteren, omdat ik zaterdag 12 weken ben en we het dan wel wereldkundig willen gaan maken. Ik ben echt ontzettend geweldig geholpen door mijn verloskundige👎, kun je die niet bellen? Ik heb mijn huisarts eigenlijk helemaal niet gesproken, de vorige keer ook niet. En zij weten een stuk beter om hiermee om te gaan, ik vind het echt heel gemeen om zoiets tegen je te zeggen.
Meid, veel sterkte, ik leef erg met je mee. En bel gewoon die verloskundige als je die hebt!
Liefs Solleke