het zal toch niet weer...

Hoi Mirjam,

Ik bedacht me nog iets wat ik van de kraamzorg mee kreeg: pas op met de vriezer! Daar komt veel kou van af en is net zo verradelijk als toch voor je borsten. Daar kan dus ook een oorzaak van borstontsteking liggen. Dit is wat ze mij vertelde.

Gr. Tamara.

Hoi Mirjam,

Ik bedacht me nog iets wat ik van de kraamzorg mee kreeg: pas op met de vriezer! Daar komt veel kou van af en is net zo verradelijk als toch voor je borsten. Daar kan dus ook een oorzaak van borstontsteking liggen. Dit is wat ze mij vertelde.

Gr. Tamara.

Ik zag m er al tussen staan, maar wil je laten weten dat het echt, echt helpt om koolbladeren in je bh te doen. ik gooi ze in de vriezer dan koelen ze gelijk. Harde plekken verdwijnen dan echt. succes!

Ik zag m er al tussen staan, maar wil je laten weten dat het echt, echt helpt om koolbladeren in je bh te doen. ik gooi ze in de vriezer dan koelen ze gelijk. Harde plekken verdwijnen dan echt. succes!

hoi,

ik heb van m'n kraamhulp begrepen dat tocht ook voor een borstontsteking kan zorgen! en dat het koelen met iets uit de vriezer juist de melkklieren dicht laat trekken en dat dan de ontsteking blijft zitten, je kan beter verwarmen, warme handdoek/kruik voor het voeden erop leggen, onder de douche met warm water masseren, en inderdaad goed leeg laten drinken!

Heel veel succes!

Terug
Bovenaan