het zal toch niet ?????

Morgen gelijk een test doen, dan weet je het zeker. Als je tijdens die eerste 6 weken borstvoeding geven onbeschermde seks hebt gehad is er natuurlijk een kans dat je zwanger bent. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je lijf nog niet helemaal juist werkt. Ongeveer 4 weken geleden is nog helemaal niet zo lang.
Testen om zeker te zijn!

Hoi,

Ik ben nooit meteen regelmatig ongesteld geweest, bij de middelste heb ik 9mnd ondanks de pil licht gevloeid en geen echte menstruatie gehad, bij de jongste heb ik 15mnd bv gegeven en werd ik in de stopweek wel ongesteld maar dat waren ook hele rare menstruaties, de ene keer echt de keer erna echt druppels, toen ik stopte met de bv pil heeft het ook en tijdje geduurd voor mijn normale cyclus weer terug was.
Daar is dus niks van te zeggen, maar ik zou hoe dan ook wel een condoom gebruiken als je geen pil oid neemt, want je bent wel gewoon vruchtbaar, al zijn de meningen verdeeld over hoe vruchtbaar, maar je kunt zeker zwanger worden tijdens bv!

Ik zou na het weekend iig even een test doen, dan zit je over de 30dgn toch??
Dan heb je zekerheid en daarna iig veilig vrijen!!

Succes Liefs MJ

Hoi,

Ik ben nooit meteen regelmatig ongesteld geweest, bij de middelste heb ik 9mnd ondanks de pil licht gevloeid en geen echte menstruatie gehad, bij de jongste heb ik 15mnd bv gegeven en werd ik in de stopweek wel ongesteld maar dat waren ook hele rare menstruaties, de ene keer echt de keer erna echt druppels, toen ik stopte met de bv pil heeft het ook en tijdje geduurd voor mijn normale cyclus weer terug was.
Daar is dus niks van te zeggen, maar ik zou hoe dan ook wel een condoom gebruiken als je geen pil oid neemt, want je bent wel gewoon vruchtbaar, al zijn de meningen verdeeld over hoe vruchtbaar, maar je kunt zeker zwanger worden tijdens bv!

Ik zou na het weekend iig even een test doen, dan zit je over de 30dgn toch??
Dan heb je zekerheid en daarna iig veilig vrijen!!

Succes Liefs MJ

Balen dat je allergisch reageert op de pil.
Hier ook flink last gehad van verschillende pillen.
Meestal is je hormoonhuishouding aardig in de war na bevalling en borstvoeding, dus duurt het een tijdje voordat je weer een (normale) cyclus hebt. Maar als je voor de zekerheid wilt testen, kan dat nooit kwaad. Als je een test erg duur vindt, kan je eens kijken naar de teststrips van L10 ( http://www.l10.nl/zwangerschapstesten-c-9_81.html : 3 strips voor E3,99, ik heb ze in het verleden erg regelmatig gebruikt en beviel prima).
Succes, ik duim voor jou dat het even 'rustig' blijft bij jullie....

Balen dat je allergisch reageert op de pil.
Hier ook flink last gehad van verschillende pillen.
Meestal is je hormoonhuishouding aardig in de war na bevalling en borstvoeding, dus duurt het een tijdje voordat je weer een (normale) cyclus hebt. Maar als je voor de zekerheid wilt testen, kan dat nooit kwaad. Als je een test erg duur vindt, kan je eens kijken naar de teststrips van L10 ( http://www.l10.nl/zwangerschapstesten-c-9_81.html : 3 strips voor E3,99, ik heb ze in het verleden erg regelmatig gebruikt en beviel prima).
Succes, ik duim voor jou dat het even 'rustig' blijft bij jullie....

Zelf ben ik niet aan de pil geweest na mn bevalling maar ik werd pas met krappe 5 maanden na de bevalling ongesteld.
Gaf wel borstvoeding maar de bv zelf was zo minimaal dat de vk er zich over verbaasde dat ik niet ongi werd.
We hadden ook geen sex dus wist dat ik niet zwanger was, dus hadden niet die spanning,
Zou zelf denk ik effe testen of er mee naar je huisarts gaan.

Liefs Marina

Zelf ben ik niet aan de pil geweest na mn bevalling maar ik werd pas met krappe 5 maanden na de bevalling ongesteld.
Gaf wel borstvoeding maar de bv zelf was zo minimaal dat de vk er zich over verbaasde dat ik niet ongi werd.
We hadden ook geen sex dus wist dat ik niet zwanger was, dus hadden niet die spanning,
Zou zelf denk ik effe testen of er mee naar je huisarts gaan.

Liefs Marina

Na Laura werd ik pas na 5 maanden weer ongesteld (1 week bv gegeven), nu is Annemiek 3 maanden en nog niks, geen bv. Wel gebruiken we een condoom, je weet maar nooit. Als ik straks wel ongesteld wordt ga ik gelijk bellen om een Mirena te laten plaatsen. Het zegt dus niks, maar ik zou wel een test doen.

Terug
Bovenaan