Het zal toch niet...

Ik had vorige week ongesteld moeten worden
( weer ongesteld toen Sem 6 weken was).
Nu voel ik me ook alweer anders, ik ben er zo bang voor dat ik weer zwanger ben. Misschien komt het ook wel, dat het weer allemaal op gang moeten komen, dus dat het weer even duurt voordat de volgende ongesteldheid komt.. Aah, ik word er gek van, maandag maar eerst een test kopen!

Hier herkenning van wat je schrijft, heb er inderdaad ook maar een testje aan gewaagd, omdat ik het niet meer kon los laten. Gelukkig was het bij mij (nog) niet zo...

hier het zelfde...
ik geef bv... maar werd toch na 6 weken ongestelde... onder tussen is dat ruim 7 weken terug en ben nog niet voor het tweede keer geweest...

maar heb wel begrepen dat het wegens de hormonen heel wisselend kan zijn.... dus maak me niet zo heel druk...
moet wel zegen dat wij nog niet zo veel hebben gedaan...

Ik was toen jenna 6 weken was ook voor het eerst weer ongesteld, leek op een normale menstruatie maar toch blijf ik het in m'n broek doen bij het idee dat het mogelijk is om gelijk weer zwanger te raken....

gelukkig krijg ik woensdag m'n mirena, dan is die gedachte de deur uit

hoi lieve dames,
Ik ben van het septemberforum van 2010 en dit is zó herkenbaar!!
Ik heb al zo vaak gedacht dat ik zwanger was, omdat ik niet meer regelmatig ongesteld was.

Ze zeggen niet voor niks 9 maanden ontzwangeren, want toen had ik pas weer een regelmatige cyclus. Het hoort er echt allemaal bij, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Liefs

Terug
Bovenaan