Het zal toch niet...

Mamaartje84 oooooooooooookeee...
ik baalde wel dat ik zo snel weer ongestel was... ook al geef ik bv... mijn zusje is ruim een half jaar niet meer geweeste en mijn moeder tot 4 keer toe een jaar... nou ja... ik heb gewoon peg...
dus de komenden 6 maanden gewoon altijd maar wat bij me hebben voor het geval!!! :D
succes allemaal met die hormonen!!!

Wat een onzekerheid allemaal zo! Zelf heb ik de 2e ongesteldheid inmiddels achter de rug, 1e met 6wk na bevalling en daarna netjes 27dg later. Maar nu 1,5 wk erna heb ik ook buikpijn en licht bloedverlies... Volgens mijn huisarts zijn het idd de hormonen en omdat het zo kort na de bevalling is. Wacht het dus nog ff af en als het niet in een paar dagen over is ga ik terug.
Maar wat me een beetje verbaast is dat jullie zo bang zijn om weer zwanger te worden. Natuurlijk is meteen erna zwaar, maar als je het echt niet wilt kun je toch op allerlei manieren voorbehoedsmiddelen gebruiken?! Al is het maar tijdelijk condooms ofzo, ook al is dat niet ideaal. Zelf gebruik ik bewust niets, en volgende zwangerschap is welkom! Mijn standpunt zal wel komen doordat we 3jr bezig zijn geweest om zwanger te worden en het uiteindelijk met ivf is gelukt. Iedere zwangerschap is een wonder!!! En als je het niet wilt, kun je het (meestal) zelf voorkomen toch.
Dit is niet als kritiek bedoeld hoor, maar het blijft voor mij een gevoelig onderwerp en ik wilde het ff kwijt.

mickey ik begrijp je ook,
alleen raak ik blijkbaar erg makkelijk zwanger, de eerste is er gekomen door de pil heen, de tweede doordat we 8 dagen na de eisprong onveilig hadden gevreeen, dus ook al doen we het nu met condoom,
ik ben nog steeds bang dat het gebeurd.

@mickey
ik kan me goed voorstellen dat dit onderwerp voor je moeilijk kan zijn... zelf ben ik niet bang dat ik nu weer zwanger zou zijn... maar vind puur en allen voor de maandverband en zo makkelijker toen het geregeld was...
wij doen het veilig daar dat we nog even willen wachten... maar zwanger worden was hier ook makkelijk...
ben wel al dik een week misselijk en als dat ook komt van de hormonen mogen die van mij wel even verdwijnen!!!

Terug
Bovenaan