het zal toch zeker niet!!!!!!!!!!!!maar alles kan......

Ha die voetbalgek,

Mijn vriendin (30 jaar) is een jaar bezig geweest om "spontaan" zwanger te worden. Het sperma van haar man is onderzocht en haar eierstokken zijn doorgespoten. Dat mocht allemaal niet baten. Ze ging weer verder de medische molen in. Balen....

Een week voordat ze naar het ziekenhuis zou gaan, heeft ze toch maar een testje gedaan. En jawel, zwanger te gek dus!
Omdat ze al in de medische molen zat, kon ze gelijk in het ziekenhuis terecht voor een echo. De gynaecoloog hoorde het hartje maar toen kwam de grote verrassing.....
ze hoorde er nog 1! Een tweeling dus! Het gaat supergoed met haar!
Zo zie je maar, het kan wel! Misschien dus ook bij jou.
Ik duim mee!

Liefs,
Camel

he wat goed nieuws zeg
je hoort het wel vaker ja maar dat vind ik echt onwijs leuk
ik weet ook net als zij dat je ziekehuis in en uit bent geweest!!
heb een beetje de zelfde ervaring als zij denk ik,
ik moet als ik ongi word bellen naar het ziekenhuis om te kijken
of ik een afspraak kan maken want ik moet ook dat onderzoek nog doen dat ze je
baarmoeder en eierstokken vol spuiten!!!
nou feliciteer haar maar van mij haha dit gun ik ook echt iedereen,
niet het ziekehuis maar wel op een natuurlijke manier een kleine krijgen
gr bedankt van voetbalgek xxx

Hoi voetbalgek,

wat spannend en wat goed van je dat je nog niet gaat testen. Verstandig ook vooral, want je wilt geen valse hoop natuurlijk. Probeer je zelf zo veel mogelijk bezig te houden, zodat je er niet 24 uur per dag mee bezig bent. Onmogelijk ik weet het, maar ik denk dat dat wel het beste is.

Heel veel toi toi toi!!!!!!!!

Liefs Carina

Hey meis,

Bij ons was de hoop ook al in de prullenbak gegooit, we zouden aan ICSI moeten beginnen. We hadden donderdags de uitslag gehad dat de androloog (uroloog) ons niet kon helpen met de oorzaak te vinden en een eventuele behandeling voor ons probleem. Dit kwam hard aan, we moesten er echt aan geloven dat ICSI onze laatste en enige optie was. Zondag 22 januari was mijn NOD en ik had echt al 2 weken last van supergevoelige borsten (daar heb ik normaal maar ongeveer 4 dagen  last van) en ik had nog steeds geen bruine afscheiding gehad, die ik normaal ook 4 dagen van te voren heb. Toen maar de stoute schoenen aangetrokken en getest. ieronder het resultaat....

Zwanger!!!! Op het moment dat we het niet verwachten en eigenlijk ook niet mogelijk zou zijn. Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog echt niet uit. Al beschouw ik het wel echt als een groot wonder! Aangezien wij in de MMM zitten en we 7 febr zowiezo naar de gyn moesten, zullen we nu een echo krijgen. Daarna durf ik pas echt gelukkig te zijn en kunnen we voorzichtig aan andere mensen informeren. Onze families weten het al wel hoor.

Voetbalgek, ik wens je echt heel veel succes en ik strooi voor jullie allemaal wat virus rond ******************************

Veel liefs,

Sorry, mijn banner werkt niet, maar ik ben nu ongeveer 5 weken en 3 dagen zwanger!!!!

oh wat spannend zeg!!

ik hoop voor je dat het zo is en ik zal heel hard voor je .

veel liefs desire

Hallo allemaal

Wat leuk om al die werhalen te lezen en voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERT.
Ik zelf ben nu al een jaar van de pil en sins kort ben ik bij de gynecoloog onder behandeling.
Mijn eileiders zijn doorgespoten een week geleden en ik zit nu al drie maanden aan de clomid.
Vandaag moet ik een eisprong krijgen en die voel ik heel duidelijk.
Mijn man en ik zijn dus gister en vandaag heel druk bezig geweest hahahahaha
Ik hoop het zo erg dat het deze keer lukt maar dat was bij de afgelopen maanden ook zo.
Het is dan elke maand weer afwachten.
ik heb het deze weken toch een beetje druk dus hoef ik er niet zo veel aan te denken.
Hopelijk is het zo hou jullie wel op de hoogte.
Groetjes

Terug
Bovenaan