het ziet er niet zo goed uit....

Hoi forumvriendinnen!

Vandaag wederom naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Afgelopen maandag zat er een eitje van 11 en een van 13 mm.
Veelbelovend, dus vandaag weer terug voor een controle...
En................
Er zat nie veel... Er waren er twee, een van 9 en een van bijna 11 mm... Dus of ze zijn gekrompen of er zijn andere gegroeid???!!!???

Zaterdag mag ik weer terug voor de zekerheid. Kijken of er dan nog wel wat groeit.

Ik vind het heel lastig moet ik zeggen... Ben erg emotioneel.
Heb deze maand ontzettend veel last van bijwerkingen en jank om de haverklap.
En dan w.s. gewoon ook nog eens voor niks al die ellende... Want blijkbaar reageer ik nu dus niet goed op de clomid.

Ik mag het misschien nog niet zo zwart/wit zien, maar ik heb er geen goed gevoel over! En de afgelopen tijd heeft me geleerd dat mijn gevoel me zelden in de steek laat!
Voor mijn gevoel dus een weg gegooide maand!
GRRRRRRRR....
Jullie horen het wel weer.

Liefs,
beetje  verdrietige Peetje

p.s. Niekje: Ik heb idd rond de eisprong ook erge buikpijn en die ebt weer weg na de eisprong. Er blijft wel een zeurderige pijn lang na zeuren.... Hopelijk bij jou goed nieuws deze maand. Je hebt het verdiend!!!

Lieve Peet,

Tjee wat onzettend balen zeg dat het weer mis moet lopen!
kan me goed voorstellen dat je je zo depri begint te voelen.

je weet het maakt niet uit hoevaak, lekker janken lucht best wel een beetje op.

Probeer toch moed te houden en positief te blijven.

Sterkte en liefs
Sylvia

Nou ja Peet,
Wat is dat nu weer voor raars?? Kan het niet zijn dat ze verkeerd gemeten hebben? Het valt ook niet mee he??!! Ik hoop echt dat je zaterdag beter nieuws krijgt.... Ik kan ff niet meelezen dan, want ik ga 2 weken op vakantie, maar zal wel aan je denken!!
Hier geen nieuws, ik ben aan de duphaston, om menstruatie op te wekken. Niet erg slim van mij, ik ben meten begonnen met als gevolg dat ik nu midden in onze vakantie ongesteld word, maar ja, ook wel prettig als alles weer gewoon loopt. Kan dan weer beginnen met de Clomid, ik heb ze alvast ingepakt hihi. Een pakje Clomidtabletjes in een verder nog lege tasNou meis houd je taai, ik ben er nog tot zaterdagochtend
dikke kus van Mickey

Hoi Peetje

Wat vreemd??? Volgens mij kunnen de eitjes toch echt niet krimpen hoor??
Heb je de zelfde gyn gehad als maandag?? Bij mij maken ze altijd een foto van mijn eitjes  zodat ze die in het dossier kunnen doen voor de volgende gyn. Misschien heeft ie inderdaad niet goed gekeken, wel aan allebij de kanten gekeken?? Ik had maandag ook toen ik terug moest komen dat die gyn zei, oh aan de rechter kant heb je er een van een mm of 11 en aan de linker kant zit niets??? Waarop ik zei, nou dat is dan mooi want dan is ie gesprongen want er zat er een van bijna 3 cm!! Oh zei hij dan zal het wel goed zijn ?! Daarna heb ik hem nog moeten vragen voor een briefje voor het bloedprikken want hij wilde me zo weer naar buiten sturen!! hahaha maar goed dat we zelf een beetje weten hoe het allemaal werkt dus ik bedoel maar!! Misschien heb jij net zo'n kluns gehad als ik maandag en heb je zaterdag weer gewoon mooi gegroeide eitjes. Geef de moed niet op peetje wie weet is het echt een vergissing en maak je je misschien druk om niets. Ik hoop het zo...voor je...
Het kan ook niet zijn dat ie al toevallig gesprongen is he??? Zou wel erg vroeg zijn maar dan had je het gemerkt toch??
Nou ga volop weer voor je duimen en hoop snel op een positief berichtje van je.

dikke kus Niekje

hoi meiden,

dadelijk weer naar het z'huis....
Ik verwacht niks, maar maak me erg ongerust.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt.
Gisteren heb ik bijna een zwangerschapstest gedaan....
Mijn menstruatie was zo minimaal....
NOu ja.... We zullen het dadelijk misschien wel weten.

Liefs,
Peet

wat naar bericht zeg....
dat is iets waar je alle xen bang voor bent als je voor een echo gaat.
eerst  meerdere eitjes en  bij de volgende controle  "gekrompen"  of verdwenen.
het kan helaas wel,
ik had bij mijn IUI's alle xén 2 of 4 eitjes.
en op het laatst zat er nog maar 1, die gelukkig wel doorgroeide.
ik trooste me altijd met de gedachte dat 1 groot ei voldoende kan zijn.
lieve peet, ik hoop dat je goed nieuws mag horen vandaag.

warme groet, jana.

hoi hoi

Er zat vandaag een eitje van ongeveer 14 mm en een heleboel kleine eitjes!
Er zat ook heel veel vocht in mijn buik, wat kon wijzen op dat de eisprong al geweest was, maar daarvoor was mijn slijmvlies in de baarmoeder eigenlijk weer te dun.....
Heel onduidelijk dus allemaal.
Dinsdag mag ik weer terug. Dan is mijn eigen gyn. weer terug van vakantie.
Ben benieuwd wat en hoe nu....
Het maakt me echt heel gek allemaal....
Ik voel me niet happy.

Liefs,
Peet

He bah Peet, wat een gedoe nou allemaal weer. Daar word je toch inderdaad gek van, van die onzekerheid! Kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt weer hoor, bij jou blijft het ook maar rommelen! Ik hoop dat je het nog een klein beetje uit je hoofd kunt zetten, maar ik snap het ook als dat helemaal niet lukt hoor, mij zou het ook niet lukken. Die stomme ellende ook altijd, we willen alleen maar een babietje, waarom moet dat nou zo moeilijk gaan he?

Veel sterkte en hou je haaks. Liefs, Anke

Terug
Bovenaan