Hoi forumvriendinnen!
Vandaag wederom naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Afgelopen maandag zat er een eitje van 11 en een van 13 mm.
Veelbelovend, dus vandaag weer terug voor een controle...
En................
Er zat nie veel... Er waren er twee, een van 9 en een van bijna 11 mm... Dus of ze zijn gekrompen of er zijn andere gegroeid???!!!???
Zaterdag mag ik weer terug voor de zekerheid. Kijken of er dan nog wel wat groeit.
Ik vind het heel lastig moet ik zeggen... Ben erg emotioneel.
Heb deze maand ontzettend veel last van bijwerkingen en jank om de haverklap.
En dan w.s. gewoon ook nog eens voor niks al die ellende... Want blijkbaar reageer ik nu dus niet goed op de clomid.
Ik mag het misschien nog niet zo zwart/wit zien, maar ik heb er geen goed gevoel over! En de afgelopen tijd heeft me geleerd dat mijn gevoel me zelden in de steek laat!
Voor mijn gevoel dus een weg gegooide maand!
GRRRRRRRR....
Jullie horen het wel weer.
Liefs,
beetje verdrietige Peetje
p.s. Niekje: Ik heb idd rond de eisprong ook erge buikpijn en die ebt weer weg na de eisprong. Er blijft wel een zeurderige pijn lang na zeuren.... Hopelijk bij jou goed nieuws deze maand. Je hebt het verdiend!!!
Vandaag wederom naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Afgelopen maandag zat er een eitje van 11 en een van 13 mm.
Veelbelovend, dus vandaag weer terug voor een controle...
En................
Er zat nie veel... Er waren er twee, een van 9 en een van bijna 11 mm... Dus of ze zijn gekrompen of er zijn andere gegroeid???!!!???
Zaterdag mag ik weer terug voor de zekerheid. Kijken of er dan nog wel wat groeit.
Ik vind het heel lastig moet ik zeggen... Ben erg emotioneel.
Heb deze maand ontzettend veel last van bijwerkingen en jank om de haverklap.
En dan w.s. gewoon ook nog eens voor niks al die ellende... Want blijkbaar reageer ik nu dus niet goed op de clomid.
Ik mag het misschien nog niet zo zwart/wit zien, maar ik heb er geen goed gevoel over! En de afgelopen tijd heeft me geleerd dat mijn gevoel me zelden in de steek laat!
Voor mijn gevoel dus een weg gegooide maand!
GRRRRRRRR....
Jullie horen het wel weer.
Liefs,
beetje verdrietige Peetje
p.s. Niekje: Ik heb idd rond de eisprong ook erge buikpijn en die ebt weer weg na de eisprong. Er blijft wel een zeurderige pijn lang na zeuren.... Hopelijk bij jou goed nieuws deze maand. Je hebt het verdiend!!!