het ziet er niet zo goed uit....

Hoi Lieve Peet,

Wat een gedoe allemaal. kan me goed voorstellen dat je je allemaal dingen in je hoofd gaat halen. Tjonge houd het dan nooit een keer op dat gedoe allemaal??? wij hebben toch ook gewoon recht op een beebje en verdienen allemaal dat gedoe niet.
Ik hoop zo dat je dinsdag weer beter nieuws krijgt en dat het nu eens afgelopen is met   die ellende. een heleboel ...gedoe.... dus.... pffff
Tja weet ook effe niet meer wat ik moet zeggen nu. baal ervan dat we al zo'n lange tijd alleen maar negatieve berichten hebben op ons forumpje, ik hoop dat daar snel verandering in komt....

Meiden houd de moed erin en we komen er met zijn alle wel uit met een beebje!! dat weet ik zeker...

Peetje heel veel sterkte en tot snel

dikke knuf van Niekje

hoi meissies,

Vandaag lijkt het alsof er toch wat staat te gebeuren.
Bij inspanning komt de buikpijn weer....
Die heb ik altijd rond mijn eisprong....
Zou dat ene eitje dan toch nog doorgroeien??????

Of ben ik mezelf gewoon gek aan het maken met al mijn gemaal en gedenk....
Nou ja...
Morgenvroeg ff het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor a.s. dinsdag.

Ben het hele ziekenhuis gedoe nou wel ff moe.
We hebben vakantie en onze vakantie lijkt geheel in het teken te komen staan van het ziekenhuis.
ZOuden dinsdag naar de dierentuin gaan, maar dat hebben we dus moeten verzetten. Allemaal van dat soort dingetjes... je houdt dus alleen maar rekening met de behandeling. Daar baal ik een beetje van.
We hebben de vakantie eigenlijk zo ontzettend hard nodig!!!! Rust en genieten. Daar zijn/waren we eigenlijk wel aan toe.

Maar goed... Wie A zegt, moet ook B zeggen. We zijn aan deze behandeling begonnen en we wisten dat er bezoekjes zouden plaatsvinden tijdens de vakantie. (had eigenlijk niet echt rekening gehouden met zoveel bezoekjes... maar ja)

Nou meiden, ben mijn verhaal weer ff kwijt.
Ga weer wat leuks doen vandaag.... Heb tenslotte toch vakantie!!!

liefs,
mama Peet

He Peet,

Wat lees in nu? Wat ontzettend vervelend! Het wil ook allemaal niet lukken zeg. Nou ik hoop voor je dat je nu echt je eisprong hebt en dat die buikpijn niet voor niks is geweest.

Ik herken het nu ook dat je dingen gaat verplaatsen omdat je naar de dokter moet. Erg vervelend maar ik heb het er nu nog wel voor over.

Succes!!!!  

Liefs Ester

Hoi Peetje!

ik hoop dat je idd dinsdag krijgt te horen dat je toch een eisprong hebt gehad, en een goede natuurlijk!!
Probeer idd wel van je vakantie te genieten hoor want voor je het weet is ie om en begint het ''gewone'' leventje weer....
maar kun je de afspraakjes niet s'morgens zo vroeg mogelijk zetten?? Dan heb je nog iets aan je dag. Doe ik ook vaak voor mijn werk.
Nou hoop dat het snel niet meer nodig is allemaal.

Ik heb verder nog nergens last van. Alleen wat moe vooral s'morgens als ik op sta ??? en nog wat last van mijn buik , ook als ik opsta en als ik wat veel doe en na het eten. Wat ik wel heel vreemd vind is dat de afgelopen week (weken)  een aantal kilo's ben afgevallen?? snap er niets van?? Heb er niets voor gedaan , en niet dat ik het erg vind hoor maar als je het wil lukt het niet en nu doe ik niets en val ik zo maar een kilo of drie,vier af?? Vreemd he??
Nou ja we zien het wel. Dinsdag bel ik voor de uitslag van het bleodprikken en dan wachten we nog maar rustig (nou ja rustig..) een weekje af. Voel je vanalles is het niet goed, voel je niets is het ook niet goed!! Zijn we eigenlijk wel eens tevreden?? :)  

Nou spreek jullie snel weer!

xxx Niekje

Hoi Peetje

Ik hoop dat je vandaag iets meer te horen krijgt in het ziekenhuis.
Hoe voel je je???
Ik duim voor je!! Laat je iets horen als je iets weet???   xxx

Heb vanmorgen gebeld voor het bloedprikken en had een eisprong gehad. Weten we dat ook weer... nu nog een paar dagen wachten...

Hoop snel iets van je te horen. xxx

hoi meiden,

Moet vanmiddag pas laat naar het ziekenhuis...
Krijg vanavond bezoek en morgen ben ik de hele dag weg.
Dus ik hoop dat ik jullie vanavond nog ff kan laten weten hoe het was... Anders wordt het pas donderdag.
Ik ga nergens van uit... dan kan het hopelijk alleen maar meevallen...

Jullie horen weer van me.
Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan