Het zijn er 2!

Oh wat super voor jullie! Na zo lang wachten dan dubbel beloont worden, vind het geweldig voor jullie. En tja er kleven wel iets meer risico's aan dan aan een eenling zwangerschap maar kijk eens wat jullie al overwonnen hebben en daarbij je staat goed onder controle.

Geniet van jullie wondertjes!

een tweeling, gefeliciteerd!!! Veklaart misschien ook je misselijkheid?! Meer hormonen hierdoor?
Ikzelf ben van een eeneiige tweeling en wij hebben ook de placenta gedeeld. Mijn tweelingzus had een wat lager geboortegewicht en heeft daarom 2 weken langer in couveuse gelegen. Maar t gewicht was binnen paar maanden geheel bijgetrokken en we zijn 2 zeer gezonde volwassen vrouwen!!
Succes met de zwangerschap en geniet ervan!!
Mira

Inge,

wat een geweldig kado.
Ik hoop dat je heel snel er van durft te gaan genieten, en over ongeveer 7 maanden (waarschijnlijk zelfs al iets eerder) heb jij je twee hummels in je armen, dara gaan we gewoon van uit!

Liefs
Miep

Het blijft spannend bij jullie, he. Maar ondanks de onzekerheid wil ik je echt van harte feliciteren. Hopelijk gaat alles goed met de 2 en met jou. Heel veel geluk ermee!

groejtes
greet

Hey Inge,

Wat een verrassing!! Gefeliciteerd hoor! Dat is toch echt wel een heel leuk kado'tje.

Helemaal leuk voor jullie.
Groetjes  Sandra

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties!
Ik ben inmiddels alweer een beetje aan het idee gewend en het is best heel leuk dat ik straks kan showen met mijn 2 kruimels! Het moet dan echter wel goed blijven gaan. Inmiddels hebben we de info gelezen die we mee hebben gekregen en het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat we straks 2 gezonde kinderen op de wereld zetten. We zullen onder strenge controle blijven en er zijn gewoon een hoop risico's helaas. Het gebeurd regelmatig dat 1 van de 2 kids het niet red of allebei niet. Op dagen zoals vandaag dat ik buikpijn heb denk ik dan meteen ojeee.Dit komt denk ik ook doordat we gewoon heel veel narigheid hebben meegemaakt met ivf en de miskraam. Het ligt gewoon wat gevoellig zeg maar.  Maargoed we zijn zwanger van een tweeling dus we gaan ervoor. We genieten dus maar zijn nog steeds behoudend. Het geeft me in ieder geval hoop dat ze bij de 8 weken echo evengroot waren en prima op schema lagen ook qua hartslag. Ik probeer zo goed mogelijk voor mezelf te zorgen en alles op alles te zetten om dit tot een goed einde te brengen. Als dit lukt dan ben ik echt de gelukkigste mamma op aarde denk ik.
Voor wie nieuwsschierig is naar de echofoto's van de tweeling: http://wensweb.web-log.nl/

Lfs ing

Terug
Bovenaan